fredag 7. oktober 2011

Vinneren av GiveAway!

Hei!


Det har vært litt stille på bloggen her, av mange grunner, men det kan være det blir en liten bloggpause på meg nå. Jeg vil ikke gå mer inn på det nå, men det er ingenting alvorlig. :)
Bloggen er jo egentlig ett herlig fristed, og jeg slapper godt av med blogglesning om kveldene
 (istedet for tv rett og slett).

Anyhow, vinneren av GiveAwayen ble...







Gratulerer så masse!
Send meg en mail med adresse, så videreformiddler jeg det til Grete!

Takk til alle som var med, og til Grete som sponset de flotte vimplene!


4 kommentarer:

  1. Ta deg ein fortjent bloggpause du-blogglandia ønsker deg velkommen tilbake☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer til søte Tonje :)
    Så kjekt at det var hun som vant de fine vimplene...

    Ta den tida du trenger du.
    Vi er her vi og jeg gleder meg til du er
    tilbake ;)
    Du er inspirerende å ha her i bloggland ;)

    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Tonje. Vi venter på deg;))

    SvarSlett
  4. Ugla er kjøpt på Ting. http://ting.no/
    Supersøt☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate