torsdag 20. oktober 2011

Bursdagsforberedelser- del 2

God kveld!
Nå sitter jeg godt plassert i den nye sofaen. Jeg ventet jo lenge på den fine, hvite skinnsofaen fra Ikea, og trodde stuen ble perfekt med den. Og joda, det ble veldig fint og åpent, men den var litt liten til en familie på 4. Så i går hentet vi en "ny" sofa, kjøpt billig på finn.no

Den var bittelitt større en jeg trodde, så den tar rimelig stor plass i stua! Hehe, men det er jammen deilig og, å kunne breie seg ut i en stor, myk sofa!

I dag har jeg fått bakt litt til bursdagen, og disse cakepopsene håper jeg blir populære *smiler*

Dinosaurkaka jeg skal lage er halvferdig, satser på å få den ferdig i morgen før jeg skal på kveldsvakt!

Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

  1. Hei! Koss er det du har lagd dine cakepops? Kva slags glasur har du på? Eg tenkte eg sko lage cakepops i 4-årsdag om ein mnd. :) Cakepops'ane såg gode ut, og falle sikkert i smak:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Kule pops..
    God natt til deg!!
    klem:)

    SvarSlett
  3. deilig ramme inn stua litt da. du kan jo bytte soda plass. den hvite midt i rommet og den svarte foran vinduet.... tror det kan gjøre mye mwdfølelsen...

    SvarSlett
  4. Syntes det ble veldig fint med ny sofa! :) Kjekt med finn.no!

    SvarSlett
  5. Begge sofa'ene så deilig ut. Syns stuen din ble fin!
    Jeg har sett utallige videoer om kakepops i dag, så håper du etterhvert vil dele oppskrift med oss :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Silje :)
    Stilig den hvit sofaen ღ Love It... og den
    andre så veldig behagelig ut :) Kjempesøte
    små cakepops du har laget her... blir helt
    sikkert en suksess :) Ønsker deg en flott
    fredag og helg som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Syns det ble fint hos deg, begge sofaene passet jo perfekt inn:) Fin lysekrone har du også! :) Klem

    SvarSlett
  8. Så fin sofa...ble veldig fint men en svart og
    en hvit! Kontraster I LOVE!

    En variant av Cakepops lagde jeg til dåpen til Jessica...de ble veldig gode:)

    SvarSlett
  9. Slitan, er godt å ha litt sitteplass.. Ungene kommer til å være i ekstase etter alt det gode&fine du steller i stand..

    Go Klem henriette

    SvarSlett
  10. Så fine cakepopsane blei!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate