lørdag 15. oktober 2011

Tips og triks!

Hei!
For en stund siden så jeg ett tips på en blogg (husker desverre ikke hvilken), der man istedet for å kjøpe en WhiteBoard, kunne bruke kjøleskapet!



Så, jeg kjøpte en whiteboardtusj på Clas Ohlson, og prøvde en liten strek og vasket den vekk lett som ingenting. Det funket!


(Se hvor fint og skjevt jeg har skrevet, hehe)

Vi er to glemsomme foreldre her i huset, like distre begge to *smiler*, så denne blir veldig grei å bruke!


Sommerfuglene er fra Bloomingville og kjøpt på "stjernedryss".


 De hadde salg, så jeg kjøpte også ett par bokstaver. Akkurat det jeg aldri blir lei av, bokstaver og peace. *ler*

Ha en strålende kveld, vi skal kose oss med nybakte blåbærmuffins! Nam!

17 kommentarer:

  1. Så smart! Stilig med både black og white board. La også merke til programmet ditt i dag, og blir jo imponert over det også. Så lurt å skrive opp menyen også - blir sulten her jeg sitter :-). Fortsatt god lørdagskveld.

    SvarSlett
  2. Takk!! Dette er noe vi å trenger. Tirsdag er det shoppe dag så da blir det en tur innom clasern :)

    SvarSlett
  3. Så lurt da! Bare så synd vi har innebygd kjøleskap nå... Savner et sted å henge opp viktige beskjeder etc


    Ha en finfin lørdagskveld.
    Klem fra Lottemora

    SvarSlett
  4. Så kult da;)
    Men går det helt bort når teksten har stått der en stund og tro...??

    Ha en fin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Kreativt og smart.

    Hvor har du kjøpt peace'n? Den er så kuul.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Dette var et supersmart tips!! Så flott blogg du har, følger deg videre:) Klem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Line: ja, det håper jeg da! Hehe, neida, jeg har en sånn spray i tillegg, som skal fjerne evt rester.
    klem tilbake ;)

    SvarSlett
  8. Tusen takk for kjempegodt tips! Ikke alle som har plass til en whiteboard på kjøkkenet, jeg har i hvert fall for lite veggplass allerede..

    Ha en fin kveld og helg!

    Klem

    SvarSlett
  9. Kjempesmart, takk for tips!
    Ønsker deg en fortsatt fin
    kveld og helg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Takk for lurt tips!

    SvarSlett
  11. Så smart :D Her er vi avhengige av kalender med gjøremål begge to!

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem J

    SvarSlett
  12. Stilig! Fin måte å gjøre det ellers så kjedelige kjøleskapet litt tøffere! :)

    SvarSlett
  13. Så lurt!!
    Har lenge tenkt å male opp med tavlemaling her i huset, hvor jeg kan skrive middagsmenyen på.
    Men har ikke funnet riktig sted.
    Men nå kan jeg jo heller gjøre dette!
    genialt! At man ikke tenker på sånt :)

    Ha en deilig søndagskveld!

    Klem Helene

    SvarSlett
  14. Så utrolig smart med whiteboardtusj på kjøleskapet da! DET har jeg aldri vært borti før.. Kanskje der fungerer like godt utenpå sikringsskapet som vi har i gangen vår da? Hadde vært perfekt! Skal definitivt prøves ut! fin blogg!

    SvarSlett
  15. Supert tips!Bare synd jeg har kjøleskap av stål.. Kjempefin side!

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder Silje! Så genialt å skrive rett på kjøleskapet! Vi har stålskap, så blir dessverre ikke den samme effekten. Jeg har en slik penn i hvit, som jeg typisk brukte på tavleveggen. Og nå får jeg ikke det bort! Får prøve med jiff skurekrem og håper det går vekk, ellers må jeg male på nytt.

    Tusen takk for teipen jeg fikk av deg! Fikk den i posten igår, og har allerede et lite bilde av et "gevir" jeg har laget.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  17. Jeg er så glad i bloggen din! har vist den til mamma i dag, hun ble også frelst!

    Kjempe kjekt å følge deg :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate