mandag 24. oktober 2011

En husmors plikter

het boka mannen min fikk av forloveren sin på bryllupsdagen. Har dere lest den? Hehe, hvis ikke kan den anbefales!
I dag er mine "plikter":
- Vaske gulv, bad og kjøkken
- Lage betasuppe med melboller
- Bake rundstykker
- Bake kake (takk til lillesøster som ville bake den for meg!)
- Dusje
- Dekke bordet
- Hente i barnehagen
- Vaske og skifte klær på (svært sannsynlig) hylende, barn.
- Ta imot mormor og morfar, tanter og onkler for den 3 og siste feiringen av 2 årsdagen til Caspian (som faktisk er i dag).



Listen var lang, og jeg er fremdeles slakk og forkjølet, så jeg måtte ha meg 10 min på sofaen og syns synd på meg selv, før jeg satte i gang. *ler*
Men med ibux&paracet innabords, så går det strålende! Og det ER veldig herlig når gulvene er helt, helt rene! (Det er ikke ofte i dette huset :P )

Sola skinner ute, og det er nydelig høstvær! Så dette må nytes!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til Caspian! For en vakker liten gutt og nydelig navn! En venninne av meg venter en gutt og mulig det blir samme navnet. Hadde ikke hørt det før jeg :)

    Blir sliten bare av å se den listen din jeg, hjelpes! Og du som ikke er helt frisk! Håper du kan slappe godt av imorgen da.

    Kos dere med feiring! Knall bilder!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Jeg ble sliten av bare å lese den lange lista de. Du er så flink! Prøv å kose deg litt innimellom slagene. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en slitsom dag med husmorplikter...
    Håper du får slappet av og blir frisk, også håper jeg det var en hyggelig feiring. Heldige lille, store gutten.
    klemmer

    SvarSlett
  4. Nogen gange kan man blive helt træt på forhånd, men det er dejligt når det hele er rent og pænt (selvom det hos os varer så kort...). Skønne kager.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate