tirsdag 18. oktober 2011

Bursdagsvimpler&bordkort - DIY/SDS

Da er jeg i full gang med bursdagsforeberedelsene, og her skal dere få se første prosjekt ferdig.


Vimpler i papir pynter opp, og er lette å lage. Jeg kjøpte skrappeark på Nille, i brunt og blått.
Fremgangsmåten er enkel;

Brett arket dobbelt og klipp ut en vimpel (du kan bruke linjal og andre hjelpemiddel om du vil ha dem helt rette osv, men jeg bare klippet på frihånd).
Ta lim på vimpelen og lim den på hyssing, eller annen tråd du vil bruke.
Pynt med figurere eller bokstaver, jeg kjøpte dinosauseren på Nille.

(Enkelt og dekorativt å bruke den populære japanske teipen til å feste vimplene på veggen, selvsagt kjøpt på Konfettishop:))

Bordkortene laget jeg av restene da jeg klippet vimpler.
Limte på en dinosaur og skrev navnet med Dymoen.

Satser på at dinosaur-gutten min blir fornøyd!

Ha en fin dag!

11 kommentarer:

  1. Så utrolig fine!! Likte fargene veldig godt!
    Ha en fin dag!!!

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig!! Jeg lagde samme til dåpen til lillesnuppa i helga ;)

    SvarSlett
  3. Stilig :0) Nydelig fargekombinasjon, og super søtt med dino´er på :0)

    klem klem

    SvarSlett
  4. Så tøffe dei va ! God idè :)

    Ønske deg ein fin, fin tirsdag !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  5. For en god ide! Så enkelt, men så dekorativt!!

    Regner med at den lille prinsen blir fornøyd!

    Ha en fin dag og lykke til med feiringen!

    SvarSlett
  6. Så herlig blogg du har! Kjempemasse fin inspirasjon!:) Her vil jeg følge med!

    SvarSlett
  7. Så tøft det ble:) Enkelt og fint! Ha ei fin feiring :)

    SvarSlett
  8. Han blir nok veldig fornøyd ja;))
    Kjempestilig ble det!!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. For en kjempe FLOTT og inspirendes blogg du har. Liker stilen og vimpelen var jo bare genial. Skal legge meg som følger:=) Ses vi kanskje innom min blogg neste gang?

    SvarSlett
  10. Kjempekul, slik vil jeg lage.Kjøpte du dinoen ferdig klippet på Nille? de hadde ikke da jeg var der idag på amanda..:S

    SvarSlett
  11. Anonym: ja, de var ferdig klippet! En pakke med diverse dyr og dinosaurer som man kunne bruke som stensiler når man tok ut figurene. Jeg kjøpte dem på Oasen!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate