søndag 2. oktober 2011

Lille Pernille

Hei!
Søndag kveld. Litt godt, litt kjedelig. Helga er over, og en ny arbeidsuke står for tur.
Barnehageklær er vasket, regnklærne henger klar, skoene er tørre og haugen av skitne klær er litt mindre.

Det er godt å begynne på en ny uke egentlig, og jeg har allerede begynt å glede meg til jul!
Det er en stund til ennå, men jeg elsker listeskriving og planlegging, så jeg har begynt så smått med listene mine. *smiler*

Forresten, jeg har glemt å vise dere skjønne "Pernille" som jeg fant på Fretex!
49 kr og den ble min.


En gammel, og søt, kjøkkenvekt.


Så, da er det vel egentlig bare å lade opp til en ny arbeidsuke, og husk:

Ha en fin søndagskveld!

Ps. Meld deg på GiveAway! Ikke så mange påmeldt til nå, så her er det gode odds! hehe :)

7 kommentarer:

  1. Søt kjøkkenvekt!
    God søndagskveld til deg også. Og så ønsker jeg deg en god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. For en lekker kjøkkenvekt! Er på utkikk etter en gammel en jeg også. Skal være loppemarked den 15 i dette distriktet, så da håper jeg at jeg finner en. Ellers kan jeg jo prøve fretex som deg. 49 kr! Nesten gratis jo :)

    Jeg gleder meg sånn til jul jeg også nå at det kribler i hele kroppen! Masse jeg skal gjøre fremover, så da er det greit å notere det ned ja :)

    Fortsatt fin søndag.

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. for en skjønn liten pernille!!


    klem beate

    SvarSlett
  4. Heihei;)
    Deilig med en litt mindre klesvaskhaug;)
    Helgen her har flydd avgårde, det går så fort - men den har vært veldig koselig;))

    Jeg gleder meg og til jul og så at noen blader i butikken allerede hadde begynt med jul;)
    Masse deilig planlegging fremover;)

    HA en fin ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Må si hu pernille var nå skjønn da :0)
    Jeg er også en sånn person som deg som planlegger i goooood tid, skriver lister o.l. Moro moro ;0) Her er julekalenderen til unga så godt som ferdig innkjøpt (en liten pakke til dem hver hver dag), og det ble ikke mindre enn 72 pakker tilsammen. Mangler 6 stk, så er det i boks). Gleeeeder meg masse til jul, og alle de hyggelige forberedelsene som hører med.
    Ønsker deg en finfin søndagskveld og en strålende start på ei ny uke. Nå skal jeg skremme vettet av meg selv å se på Åndenes makt på tvnorge...

    Klem Jane.

    SvarSlett
  6. Så søt liten Pernille du har fått deg!! Får litt dårlig samvittighet når jeg leser om hvor effektiv du har vært i dag!! Flinke deg :) Hos meg derimot er det motsatt - klesvasken har bare vokst hos oss dag!Uff!! Ha en herlig søndagskveld og en super ny uke :) Klem

    SvarSlett
  7. Hei :)

    Helgene går merkelig nok ALT for fort...mandager hadde glatt passet til å være søndag :) Men etter et litt for høyt sukkerinntak denne helgen er det nok ikke så dumt at hverdagen kommer :)

    Veldig fin liten pernille du har fått deg der, rart hvordan en sånn liten ting kan pynte sånn opp ikke sant ?? :)

    God mandag:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate