tirsdag 18. oktober 2011

Lys og energi!

Lyset påvirker humøret, og bildene!
Når sola skinner inn vinduet så kjenner jeg energien strømme på..
Når det regner... vet, not so much.
Det er rart hvordan sola kan påvirke oss så mye, eller iallefall meg!


I dag er jeg hjemme med Elena, jeg skal lage ferdig bursdagsdekorasjonene (kommer en sniktitt senere), putle med litt interiør-dill og bare kose oss.
Senere skal Elena på en kontroll på ØNH-avdelingen på sykehuset, håper hun er like samarbeidsvillig som sist!

 
Ha en fin fin tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Deilig med litt sol ja!
    Kjekkere å ta bilder også da :)
    Satset på litt knipse-vær på disse kanter også i dag.
    Fin krok du viser bilde av i dag forresten.
    Lykke til på ØNH!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Deilig når sola titter fram! Var et skikkelig ruskevær i natt. Her knakk den gamle, fine flaggstangen på to steder i natt:-( Lykke til på ØNH, har to stk slike barn vi også!
    Nydelig krok du har, fin tirsdag til deg også!! Klem fra Karlotte

    SvarSlett
  3. Digg med sol ja ;) Herlig lys! Lykke til på sykehuset med lillejenta! :)


    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate