fredag 14. oktober 2011

Kreativiteten blomstrer i blogglandia!

Men ikke her i huset. *smiler*
Jeg har mange ideer og tanker, men ikke energi til å utføre dem akkurat nå.
Det som derimot står på agendaen denne helgen, er å få planlagt denne lille guttens 2 årsdag!

(nyfødt og kun 2 timer gammel)

Dinosaurer er det STORE for tiden, så da blir det vel bursdag med "Dinosaur" som tema. Tips til ideer mottas med stor takk!!
Jeg har funnet ett par gode ideer selv også, se bare her:




Og istedet for vimpler på kaka.... ballonger!



I tillegg har de mye fint på Etsy, som man kan kjøpe som en fil og laste ned = printe ut selv!
Veldig greit.

Ha en superfin helg!

10 kommentarer:

  1. Så koselig =)) Du kommer til å få en glad bursdagsgutt:)))

    Klem

    SvarSlett
  2. Så skjønn gutten din er <3
    Ha en super bursdag!
    klem m

    SvarSlett
  3. gutten din er nydelig! Med en slik kreativ mor så blir det nok bra uansett! ;)
    Herlig bursdagsinspirasjon ;)

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Caspian er jo bare så god:)
    Gratulerer med 2 års dagen!

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder av en skjønn gutt :)
    Spennende bursdag planer du har på gang her...
    Gleder meg til å se mer!
    Hilsen hun som elsker bursdager ;)
    GOD HELG!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Lykke til med bursdagsplanlegging:-) der er jeg utrolig lite kreativ.. Men det finnes jo masse gøy på nett:-)

    Stor klem fra ei til som mangler litt energi for tiden til de helt store kreative utbruddene;-)

    SvarSlett
  7. Hei Silje! Her inne hos deg har jeg ikke vært før! Så flott dere har det!
    Og herlig liten gutt der, gratulerer med dagen! Må si du er kreativ!
    Klem fra Solveig!

    SvarSlett
  8. Grattis med lillegutt! Mine to gutter er 9 og 11 år nå og det føles ut som evigheter siden vi feiret søt 2-årsdag. Rart så fort tida går!

    Guttene mine elsket DVD-serien om de søte dinosaurusene "Lillefot og vennene hans" (orig. The Land Before Time). En serie som tom. jeg likte å se:-)

    Lekre b-day ideer!

    Fredagshilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  9. Lykke til med planlegging og gjennomføring! :) Vår lillegutt fyller 2 år i desember :)

    SvarSlett
  10. Lykke til med to årsdag - eg ser du har stål kontroll på gjennomføringa, not surprised :) Håper du får meir energi, at du får kvilt deg, dei 24 timane me har til rådighet kvart døgn er i minste laget - heilt enig.

    Eg var på spinning igjen i går, svetta ikkje eit einaste hjerte då heller ;) Men det gjorde godt, eg merker at eg får meir energi av trening - kanskje helst fordi eg får så god samvittighet, hehe. Men det har vore vanskelig å prioritera det desse åra, når ungane har vore små. No er dei 12 og 8 og klarar seg litt meir sjølv, så då får mammo seg nokre treningstimar i veka :)

    God helg!

    Klem ELi

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate