onsdag 12. oktober 2011

I love Living!

Hei!

(den fine melkekartongen i porselen har jeg fått av Heidi, og den er veldig grei til både melk og som vase)

I dag sov jeg til 11, til kl 11! Så deilig å bare slumre med alarmen og bare sove.
Deretter gikk turen til en venninne, og en liten svipptur innom Living før jeg hentet barna.
Luften ute er kald og frisk, og disse fiiiine koppene ble med meg hjem.

39kr stk på Living så løp og kjøp.



Hverdagen er hektisk og akkurat nå hører jeg mannen og ungene herjer oppe, mens mor slapper av med blogging. Middagen står ennå på bordet, og vi nyter ettermiddagen.


Ekte hverdagsliv-blogging her med andre ord! *smiler*

Har du hatt en fin dag?

14 kommentarer:

  1. Hei.

    Så deilig å sove lenge. Det er et tegn på at man trenger det i ny og ne. Her er det straks en forsinket middag som mannen står og lager. Jeg får heller ta oppvasken.

    Takk, dagen har vært hektisk, men herlig vær.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hatt en veldig fin dag beståendea av dåps-samtale med presten og forberedelser til dåpen vi skal ha på søndag!

    Living er og blir en flott butikk..de har sååå mye fint!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så fine krus, Living har myyye fint ja! Jeg må få kommet meg til Oslo snart tror jeg, både Ikea og Living på besøkes! ;)

    Hatt en fiin dag! Sola har skint! :)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hørtes slettes ikke feil ut å sove til kl 11 nei :0)
    Living har så mye fint. Finner alltid noe der. Nå er det lenge siden jeg har vært innom der, men må få tatt en tur før jula.

    Finfin kveld til deg. :0)

    SvarSlett
  5. Er så deilig å se hverdagsblogging:-)

    Tusen takk for tips ang hvor en kan få gratis tapet-prøver. Ble lekkert og gratis;-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlig melkekartong og kopper! Likte også ideen om å bruke en vekt som "hylle", stilig:)
    Rolige ettermidddager er finfint, heldig du som ikke lar deg stresse av oppvasken:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Er virkelig på tide at Living kommer i nærheten. så mye lekkert!!

    Kos deg ikveld - hverdagsblogging liker vi, her flyter alt men j eg koser meg med tente lys og bloggjobbing!

    KLEM

    SvarSlett
  8. De koppene er så fine! Og den vekten!!! Vil ha en slik :) Og den flotte spisestuen deres, lekker!

    Herlig å sove lenge da!

    Blir kjempekoselig å treffe deg på bloggtreff, gleder meg! :)

    Ha en fin kveld så lenge.

    Klem Lene

    SvarSlett
  9. Så deilig og sove så lenge midt i uken, det er luxus innimellom ♥ Og sover man til 11, ja, så trengte man det nok!!

    Flotte kopper fra Living, til en fiiiin pris;)
    Er altfor sjeldent jeg er innom der...

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Herlig å sove så lenge midt i uken!! For mitt vedkommende er det en veldig sjelden hverdagsluksus :) Råfine kopper,lenge siden jeg har vært på Living - så tror nok jeg må ta meg en tur dit snart. Kanskje slå to fluer i en smekk i morgen - ikea og living ;) Ønsker deg en fin kveld og dag i morgen!! Klem Pauline

    SvarSlett
  11. Kjempefinekopper til enda finere pris. Høres ut som en deilig dag!

    SvarSlett
  12. Så fine, takk for tips! Jeg kjører fordi Living hver dag, men glemmer litt at de eksisterer likevel. Kanksje et lite fredagsbesøk er på sin plass?:)

    Gleder meg til å treffe deg hos Hviit!

    Klem Anita

    SvarSlett
  13. Hei igjen :)

    Nå har jeg linket til innlegget ditt med bilde (håper det går bra) på FB-siden :) Kos deg med varm sjokolade og te!

    Høstklemmer fra Stine/ LIVING

    SvarSlett
  14. Så flotte koppar til kjekke prisar :) Og å sova til 11 høyrdes heilt magisk ut, så deilig og vel unt! Eg har hatt ein veldig fin dag på jobben i dag, kom seint, hadde long lunsj i byen og gjekk tidlig :) Heilt perfekt for ein fredag i haustferien, takk og lov for fleksitid og innarbeida timar ;)

    God helg - kosa deg med planlegginga!

    Klem Eli

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate