tirsdag 11. oktober 2011

Førjulskos hos Hviit!

Hei!
På fredag fikk jeg en melding av Heidi/Fru fly, om jeg ikke ville være med på en husmor-tur til Oslo! Og på "Førjulskos hos Hviit". Det kunne ikke passet bedre, og det var akkurat hva jeg trenger!
Ett pusterom i hverdagen, men kjekke jenter, interiør, shopping og sjampanje!
Dette blir stas!

Jeg har bestillt hotellrom, og ser frem til to netter på hotell med fineste Heidi!
Og jeg får sjansen til å møte Jorid, Nina og mange flere av mine favorittbloggere!

Den 3. November kl. 18 åpner vi dørene til et stemningsfylt hjem og showroom på Lørenskog utenfor Oslo.

Bli med på en hyggelig og uformell kveld sammen med andre fine bloggere.
Det vil bli utlodding fra By Nord. Litt å bite i, samt godt å drikke og fine goodiebags.

...
For de shoppelystne er det gode tilbud og overraskelser fra nettbutikken.

Vi håper du vil bli med!
Vi gleder oss.

Hilsen Linda (Hviit), Cecilie (Cecilie´s Lykke) og Nina ( Stylizimo)


Ha en fin dag!

Ps. Til deg jeg møtte på kompasset på lørdag, jeg fikk ikke med meg navnet ditt, men tusen takk for at du hilste på! Det var kjempe gøy!

13 kommentarer:

  1. Det blir nok et helt strålende treff! Jeg var for sent ute til å melde meg på dessverre, for listen er allerede full. Ha en herlig tirsdag! :)

    SvarSlett
  2. Så bra, da ses vi ;-)! Jeg gleder meg!

    SvarSlett
  3. Som sagt; jeg gleder meg til å møte deg også, Silje.
    Kjempekoselig at du tar turen :)

    Hyggelig at du skrev litt om treffet her hos deg - det setter vi pris på.

    klem Nina

    SvarSlett
  4. Tror det blir en knall kveld - vi sees ;)

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg sånn! :)) Blir så koselig å endelig møte deg!

    KLEM

    SvarSlett
  6. Herlig!
    Jeg skal og, gleder meg masse ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Jeg var dessverre for sent ute denne gangen, men kos dere masse!! Dere får nok en herlig helg sammen!! Kanskje vi sees neste gang ;=) Ha en fin tirsdag!! Klem Pauline

    SvarSlett
  8. så kjeky at du tar turen da sees me!

    SvarSlett
  9. Så koselig! Da ses vi jo helt sikkert!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Da sees vi der! Blir kjempemorro å møte på deg også :)

    Ha en fin dag så lenge!

    Klem Lene

    SvarSlett
  11. Så gøy! Jeg skal også dit :) sees da!!

    SvarSlett
  12. Supert at du også blir med:) Jeg er så glad i den fine bloggen din og det er alltid hyggelig å møte den som står bak:)

    Sees i november:)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  13. Så fint at du tar turen. Jeg skal også og gleder meg veldig.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate