lørdag 8. oktober 2011

Vimplene på plass på Caspian sitt rom

Hei!


Innom en liten tur for å vise dere de flotte vimplene Grete heklet til meg. De har fått plass på Caspian sitt rom, sammen med bord,stol og tegnesaker.




Kartet kjøpte jeg på Urban Outfitters i London, og den gamle boksen er fra kjelleren på landstedet til mannen.
Den er over 50 år gammel, og var en av tingene sjømenn på reise til Shettland tok med seg hjem. :)


Håper rommets eier blir fornøyd når han kommer hjem på søndag! Ungene er hos mormor og morfar i helgen, mens foreldrene kan slappe av og hente seg litt inn igjen. Herlig!

Ha en flott helg!

3 kommentarer:

  1. Koselig Silje...

    Nyt fritiden=))

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig! Digget vimplene.

    Syntes det er utrolig koselig at du kommer på juletreffes vi arrangerer. Skal bli hyggelig å hilse på deg, Silje.

    klem Nina

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate