tirsdag 7. januar 2014

Sommerfugel i vinterland

Hei!

Rett dato på kalenderen i dag og greier.

I dag har jeg jammen hatt en effektiv dag. Bootcamp-treningen på "Shape trening og velvære" startet opp igjen, og vi fikk jammen kjørt oss. Det kan jeg virkelig anbefale viss du vil ha en skikkelig god økt; Bootcamp og Arke sirkel = gull!


Ellers fikk jeg ryddet vekk siste rest av jul, og ordnet litt. 


Dilla på strikk jeg, selv om min egen strikking går supertregt.


Jeg tok bort det grønne sengeteppet og slengte over ett strikketeppe. Plutselig ble det så lyst og fint i stuen, herlig!
Det nydelige strikketeppe er fra Modern Wool.

Den 22 januar er det "Vixen Blog Awards" i Oslo (les mer her:http://silje-vaniljeis.blogspot.no/2013/11/av-10000-nominasjoner-til-vixen.html) , og siden jeg er semifinalist (finalistene avsløres på torsdag, iiik!) så er jeg invitert til prisutdelingen. Siden det var fantastisk morsomt å være med i fjor så må jeg ha dette med meg i år også. Flybilletter er booket og jeg gleder meg enormt til å treffe andre fine bloggere og bare traske litt rundt i Oslo.
Jeg har også snakket med superflinke Helena, som er utrolig dyktig bak kamera og jeg er spent på hva vi skal å til. 


Ellers er det bare å ønske en fin natt, og tipse dere om at jeg er å finne på instagram: siljevaniljeis



6 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ, det er så koselig hos deg. lunt og godt, fine tekstiler og mye annet fint:) Teppet er jo ett must..;) Flink du er! Natta:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Koselige bilder! Dette ullteppet liker jeg utrolig godt.

    SvarSlett
  3. det teppet ditt ser bare fantastisk herlig ut, og du ser alltid like smashing ut :-) klem

    SvarSlett
  4. Digge teppet ditt,ble fint og lyst i sofaen nå:)

    SvarSlett
  5. Så koselig med de grove, lune tekstilene ;o) Her syns jeg det mangler noe etter jeg tok bort julen....
    tror jeg må få meg gulvteppe, hihi ;o)
    God klem

    SvarSlett
  6. Kjempefint! Liker så godt sammensetningene dine! :) Du er flink!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate