torsdag 2. januar 2014

En ren start!

Hei! 

Det er og blir en klisje med nyttårsforsett men det er jo noe herlig forfriskende med ett helt blankt, nytt år foran seg?
Pute fra Ellos.

Når det gjelder interiør dukker det stadig opp nye artikler; "Slik skal hjemmet ditt se ut i 2014". 
Jeg liker ikke slike artikler. Joda, jeg syns det er kjempespennende med nye trender og inspirasjon innen interiør, men hvor gøy er det egentlig å følge dem slavisk?

Tepper fra Ellos


Liker du Shabby chic så ha den stilen! Foretrekker du minimalistisk eller fargerikt? Flott, kjør på!
Pute fra Ellos.

Men det jeg liker etter jul og nyttår er å renske vekk alt julepynt og ta ett nytt blikk på rommene. Ett par nye putetrekk, en vase i en frisk farge, en kul gammel lampe fra Fretex = nye impulser og en rimelig forandring. 
Kanskje trenger man ikke kjøpe noe nytt heller, bare grave litt i boden og finne noe gammel som man kan piffe opp selv med en tekstilpenn eller glitter?
Pute fra Ellos


Det viktigste for meg er at vi føler det er godt å komme hjem. At det er rom for avslapping, kreativitet og lek.
Bord fra Ellos.

Jeg har kikket innom Ellos.no for de har alltid mye inspirerende innen interiør, absolutt verdt en titt!


Glasskrukker med trelokk fra Ellos.


For meg fortsetter treningen, og jeg har satt meg som mål å få bedre kondis. Jeg elsker å trene styrke, men særlig god kondis får man ikke. 
Ikke er jeg glad i å jogge, men jeg skal gi det ett forsøk. 

Ha en fin kveld!


4 kommentarer:

  1. Ellos faktisk, tror jeg må ta en titt der! :))

    SvarSlett
  2. Amen, helt enig!
    Charlotte ;-)

    SvarSlett
  3. Håller helt med, det är roligast om alla kör sin egen stil ;) God fortsättning! Kram fia ♥

    SvarSlett
  4. Helt enig med du:-) Følg sin egen smak og trivsel!!

    Ha en fin dag

    hilsen en som også venter på lysere tider (med strikketøy)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate