tirsdag 14. januar 2014

Shape trening og velvære, travel uke og diamanter!

Hei!

I går var jeg en kjapp tur innom Linda på Shape Trening og velvære for å fylle på vipper.
Du kan lese mer om det her: En guide til lekre vipper.
Alltid like koselig, og ikke minst avslappende å ligge på den varme massasjebenken med beroligende musikk og en god prat. Da fikk jeg jo høre at i dag er Shape Trening og velvære 2 år!

(Bilde fra Shape trening og velvære sine fb-sider; Shape )

Dette må jeg bare bruke plass til å skrive om for alle som jobber på Shape har betydd mye for meg siden jeg begynte det for snart 2 år siden. En herligere gjeng skal du lete lenge etter!


Så gratulerer så masse med dagen til Linda, Berit og Marion ( og alle de andre) på Shape, dere er helt supre!
Du kan lese mer om hvorfor jeg har valgt å skrive litt om dette på bloggen her: Det er verdt det!
Viktig å løfte frem de som inspirerer og som virkelig fortjener å høre det!


Denne uka er travel, men å så spennende! Nye utfordringer, spennende tilbud og fornying i hjemmet.
Snø er det også kommet, og det hjalp virkelig på humøret må jeg si!

Kurv fra Tine K - Shine brigth like a diamond!

Flybilletter til Vixen Blog awards er bestilt, selv om jeg ikke kom helt til finalen dette året så måtte jeg takke ja til invitasjonen om å bli med. Lite slike "kjendisgreier" her på Haugalandet, hehe.
Gleder meg veldig til å møte igjen noen av de søte bloggjentene jeg møtte i Bergen.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate