mandag 13. januar 2014

Inspirasjonstur til Ølen Møbel

Hei!

For en dag; snøkaos og herlig inspirasjon i Ølen.








Jeg kan virkelig anbefale deg som er interiørelsker; en inspirasjonstur til Ølen Møbel!


Butikken er 3 etasjer bugnende av nydelig interiør og utstilling.


Nå har de salg også, så greit å få med seg det.


Jeg fikk endelig tak i ett nydelig flossteppe og det ble helt perfekt. Lunt og godt for små ( og store) føtter.



Litt dårlige bilder siden det er kveld nå, men det får duge :)


Ha en fin kveld!



5 kommentarer:

  1. Ja inspirasjonen er stor hos Anita og Bjørn. :) fantastisk butikk og utstillinger. Jeg var som sagt på lørdag og selvfølgelig ble det med noe fint hjem. :) gleder meg til å treffe deg på torsdag middag;) klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Det så da ut som rene interiørhimmelen :D

    Ha en fin Tirsdag!!

    SvarSlett
  3. Kun vært der en gang, men SKAL selvsagt mer ;)
    Ser det er masse fint å drømme seg bort i <3
    Herlig med floss, selv om jeg nylig valgte å bytte ut vårt..
    Ha en fin dag :)
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Å, den butikken altså!! Vanvittig masse fint!
    Ser eg må ta turen heim te Ølen igjen snart ja ;)
    Blei kjempefint med det teppe Silje

    Ha ein fortsatt fin dag!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  5. Skulle gjerne vært en tur der ja, men litt langt for en titt. ;)

    Det var veldig fint med det teppet hos deg :D

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate