lørdag 25. januar 2014

Salgskupp i Oslo og Vixen Blog Awards 2013


Hei! 
Tester ut mobilblogging for første gang. 
Greit å kunne oppdatere litt på farten 😊 
Dette skjørtet fant jeg på Monki i Oslo til 60kr, digger mønsteret og glidelåsene på det. Skoene er fra Zara.


Ett par mobilbilder fra blog awards skal dere også få se :

Kong Halvor og Amalie (Svenngården) på prepartyet. Her er flere bilder: http://vixen.no/2014/01/23/se-bildene-fra-vixen-blog-awards-pre-party/

Hele interiørgjengen på Vixen.
Jeg hadde en super tur til Oslo, og dere kan dere kan se flere bilder her : 
http://vixen.no/2014/01/23/vixen-blog-awards-2013/

Nå skal jeg nyte helgen med familien, og i morgen blir det en tur til sentrum for å prøve å lage en slags Haugesund-mine favoritter-guide( som ble etterspurt av en leser). Mandag skal jeg i ett spennende møte, wii!

Ha en god helg!

3 kommentarer:

  1. Hei, Silje:) For en uforglemmelig opplevelse:) høres helt fantastisk ut!! For et kupp med dette nydelige skjørtet og skoene, det er så gøy når en finner slike flotte ting til en billig peng;) God helg! Kos deg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Hei Silje,på ett innlegg som jeg tror var om kaffehjørnet var det med noen boller med trelokk,lurer på hvor de er fra????

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en utrolig kjekk dag i Oslo :D
    Alltid gøy å treffe deg Silje og gleder meg til neste gang! :) :)

    Klem!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate