mandag 20. januar 2014

Pirrum Pære

Hei!

Kjapt innom i kveld. Dessverre er jeg blitt syk og har ligget på sofaen under dynen hele dag og kveld. Det er jammen typisk å bli syk når det passer minst. Onsdag skal jeg jo i utgangspunktet reise til Oslo på Vixen Blog Awards, men jeg må bare se formen ann. For en stund siden bestillte jeg denne søte plakaten til Elena. Har tenkt på det lenge, og den ble så søt på rommet hennes.


En hylle til småtingene hennes fikset min flinke pappa.



Ha en fin kveld. 

3 kommentarer:

  1. Almost like in my living room ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig plakat, kan eg spørre kor du kjøpte den? God bedring

    SvarSlett
  3. Så kjedelig! Håper du kommer deg i løpet av dagen, men kroppen går foran alt- husk det:-)
    Jeg sliter med å komme meg etter noen uker med sykdom selv, nå tærer det på humøret… Men kroppen vet best, og det nytter ikke å pushe den hvis den ikke vil. Da får jeg/ vi heller ta det med ro og kose oss med god kaffe og inspirerende interiør. Make the best of it <3

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate