onsdag 22. januar 2014

På plass i Oslo- i en box!

Hei!

Årets høydepunkt, Vixen Blog Awards skjer i kveld og jeg er på plass i Oslo. 
I en box! 


Hehe, neida ikke akkurat en box, men CityBox! Ett genial hotellkonsept må jeg si, innsjekk og utsjekk selv og utrolig billig. Fint rom og midt i sentrum, genialt!


Jeg har med meg paljetter, men tror ikke jeg tørr å gå i det i kveld, hvor det vil yngle med motebloggere. Haha!



Nå er det litt ro og hvile, påfyll med nesespray og paracet også er det Vixen pre-party.
Ha en fin kveld, og følg gjerne oppdateringer på Instagram : siljevaniljeis


1 kommentar:

  1. Heia Silje!

    Takk for hyggelige ord om oss!
    Har linket til bloggen din på vår facebook-side! :)

    Mvh
    Citybox Oslo

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate