tirsdag 28. januar 2014

Fotoshoot i Oslo

Hei!
Jeg var så heldig å få treffe Helena i Oslo, hun er en utrolig dyktig fotograf som jeg ble kjent med via bloggen for noen år siden. Til tross for sin unge alder har hun allerede gjort mange oppdrag og er en glimrende fotograf! Sjekk ut siden hennes her: http://kreklingphoto.tumblr.com/

Hun tok noen bilder av meg som jeg kan bruke når jeg trenger bilder av meg selv i forskjellige blogg/jobb sammenhenger, og nå har hun sendt meg bildene. Jeg var jo ikke helt på topp da jeg reiste til Oslo pga sykdom, men jeg syns bildene ble veldig bra! 




Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate