mandag 6. januar 2014

Sol sol kom igjen!

Hei!
Nå er jeg lei.. det regner, blåser, regner og blåser hele dagen. I dag kom det ett glimt at sol når jeg var på jobb og jeg tenkte optimistisk at " idag, endelig blir det litt lys og kanskje jeg rekker å knipse noen bilder". 

"Lemonies" litt solskinn i hverdagen.

Men neida, det skyet fort til.
Jaja. 
Bare å tulle seg inn i teppet og vente på lysere tider.


Jeg håper denne uken går fort, for på mandag om en uke turer jeg inn til Ølen møbel en tur. Og spennende besøk får jeg også neste uke, yay!

Ønsker dere en fin ukestart!

6 kommentarer:

  1. Jeg er enig, jeg vil heller har kaldere og tørrere vinter enn dette milde gråe og våte været for tiden. Det er så kjedelig!
    Fikk forresten vann i munnen av Lemonies, åh, det skulle jeg gjerne hatt nå! (Har du en god oppskrift?)

    SvarSlett
    Svar
    1. DE er knallgode!
      Fant oppskriften inne på www.passionforbaking.no
      Klem

      Slett
  2. Kikket litt på bildene av deg under her, og tenkte jeg burde si det jeg har tenkt helt siden jeg så deg hos Linda i Hviit. Du er utrolig vakker! Pene øyne! Ser jo helt superteit ut når jeg skriver det slik, men jeg tenkte det kunne være hyggelig å høre når jeg først tenker det. Så da var det sagt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, så utrolig fint sagt. Tusen takk *rødme*
      Det er jammen meg vel 3-4 år siden vi møttes hos Linda? Tiden flyr...
      Klem

      Slett
  3. Sol du er min beste venn! Jeg trenger nemlig vitamina D! Masse vitamina D!
    De teppe ser veldig godt ut!

    Klem
    Vicky

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate