onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!

Hei!
2014, syns årene går fortere og fortere...
Jul og nyttår betyr mye tid med familien, og vår lille familie på 4 var invitert til søsteren min i deres nye hus.


Lekkert spisebord, made by vår far. Er han ikke flink?


Kidsa måtte stadig bort i døren å se på rakettene.





Nyttårsaften ble feiret med familien, og vi hadde en veldig koselig kveld med god mat og masse snop!
Det hører jo med når man feirer med barn. :)


Kalenderen i bakgrunnen har stått på den samme datoen hele romjulen, travelt gitt. 


 Jeg har allerede vært på jobb i dag, og nå kjenner jeg at det nesten bli en middagshvil.
Ha ett godt nytt år, og tusen takk for de gamle! 


2 kommentarer:

  1. Godt nyttår, søte deg:) så mange koselige bilder av familien:) måtte det nye året bringe deg lykke og fine opplevelser:) klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Godt nyt år til deg og dine:))

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate