onsdag 29. januar 2014

Badet - slik du aldri ser det.

Hei!

Vi har ett ganske vanlig bad. Da vi kjøpte huset nøkkelferdig valgte vi "standarpakken" for å holde prisen nede i de "finanskrisetidene" som det var. Vi tenkte at vi kunne alltids gjøre noe senere.


Marmorbrett, treskål og talgelys - alt fra Bruno Interiør, der flinke Tone hjalp meg da jeg desperat skulle pynte badet litt før NIB kom på besøk. 

Vi også leier ut kjelleren så har vi ikke vaskerom = mye støv fra tørketrommelen og klær hele tiden.
Med småbarn som er inn og ut, klesvask og slike ting så er det sjeldent at badet er ryddig og pent. Jeg har gitt opp estetikken, det praktiske regjerer. 


Sorte fliser på gulvet hørtes lurt ut da vi skulle velge farge. Reality - not so much. Alt støv vises.

Men innimellom kan det se ganske greit ut også, det er bare så sjelden at jeg ikke husker å ta bilder. *ler*
Det er også ganske lite så det er få vinkler det går an å ta bilder i *interiørbloggekrise*.
Jaja, sånn er det hos oss, og det fungerer heldigvis så godt ett bad kan. 

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate