fredag 31. januar 2014

Kooooselig vinter med ull, tull og ny jobb!

Hei!
Det regner mye på vestlandet, og jeg klaget mange ganger over at "kan det ikke bli skikkelig vinter istedet for?". Vel, nå kan det godt bli mildt og regne litt syns jeg!

Iskald vind, forkjølelse og sykdom. 


Jeg kommer vel over det snart, men virus og bakterier sitter godt i huset denne uken. Veldig utålmodig etter å bli helt frisk nå må jeg si! Spesielt etter at jeg har fått ett spennende oppdrag! Jeg er så heldig å få være programleder i HTV sin programserie "SMAK". For ett år siden var jeg med i en slik episode, og du kan se alle her:


Så jeg skal få besøke mange spennende mennesker på Haugalandet og se hvordan de har det.
Jeg gleder meg enormt, og jeg blir veldig glad for tips fra dere til spennende hjem eller landsted vi kan besøke! Send meg gjerne en mail, eller kontakt med via min Facebook-side:

Nå er det leggetid for kidsa, ha en riktig god helg!

9 kommentarer:

  1. Er og meget lei av den vindene. Vil jo ingen ende ta. Lengter etter vår. Eller ordentlig vinter om ikke annet.
    For et spennende oppdrag! Masse lykke til med deg!

    God helg til deg og dine!

    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Har du lagd strikkateppet selv? Oppskrift?
    God bedring i heimen.
    Skal se det blir bedre, det går jo faktisk mot lysere tider :)

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Gler meg til å fylgje med på deg vidare! :D

    SvarSlett
  4. Heisann :-) Så koseligt hos deg med lammaskinn! Nå har eg gått inn på linken din å sett på flere snak episodar ;) Spennande jobb du har fått ;))
    Håpe dokke hadde det koseligt på bloggtreff i dag ♥ Snx snart ;)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Hurra! Gratulerer så mye med ny spennende og ikke minst kjempegøy jobb!!!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Vad spännande det låter, grattis ♥ Hoppas du får en härlig vecka, o att ni får vara friska nu;) Kram fia

    SvarSlett
  7. Hei, så fin en blogg, liker bildene dine veldig godt :) Se gjerne på min nystartede nettportal som viser produktene til talentfulle venner, dvs etterhvert har flere ønsket å bli med på siden så nå er vi flere. Nydelige skinnfeller med mønster trykk som er ved å se mm. Kontakt meg gjerne for info eller samarbeid. :)

    SvarSlett
  8. Hei :) så fin blogg, liker bildene dine veldig godt. Saueskinnet ser helt herlig ut. Se gjerne på min nye nettside også om du vil, med bilder av saueskinn med nydelige mønster trykk på baksiden med mer. Nettsiden begynte som en vernetjeneste for ei talentfull venninne, men nå har flere tatt siden i bruk og den fungerer som nettportal (www.rodloper.net). Ønsker deg en fin vinterferie uke, Solrun :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate