onsdag 29. januar 2014

Interiør meg her og der - tips!

Hei!


Jeg har tipset dere om Ellos sin interiørdel på nettsiden deres før, men jeg må bare vise dere de putene jeg kjøpte. Følte for å friske opp sofaen litt, og jeg liker at ikke alt er så matchy-matchy. 


Sofaen vår er forresten husets billigste møbel. Kjøpte den for 200kr på en "til salgs" side på FB. Den hadde egentlig digre puter, men de skled fra hverandre hele tiden, så tilslutt pælma jeg dem ut. Nå bruker vi ett tykt sengeteppe på og masse puter. Siden mannen elsker den kan jeg liksom ikke bare bytte den ut heller. Den er god og bred, med plass til to i bredden, perfekt for middagshvilen :)
Jeg har 3 forskjellige sengetepper jeg veksler på, alle kjøpt hos Ølen Møbel. Det hvite jeg har nå er i ett tykt velour/fløyel-aktig stoff og supermykt! Helt perfekt.


Her er det fremdeles sykdom i hus, men vi ser lys i enden av tunnelen. *ler*
Det eneste jeg har orket er å ligge med pc på magen og kikket gjennom gamle bilder, surfe og prøve å underholde min "medpasient" på 4 år som av en merkelig grunn blir fullstendig gira når han får paracet. Nesten bedre når han ikke får og faktisk ligger i ro en stund. Hehe, huffa meg. ;)


Tilslutt ett bilde av det fine bordet pappa laget. Heldige meg :)

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Ellos har mye fint i interiør de, til greie priser som oftest. Wow--- for et flott bord pappa'n din har laget! Kjempekult! Ha en fin onsdag. Klem

    SvarSlett
  2. Så kul pute. Ellos har jo fått ganske så mange fine ting :) Og så flott bord, flinke pappaen din! Har en pappa som skal lage oss ett bord også, jeg må bare tegne hvordan jeg vil ha det, og det kan jo ta en tid :)

    SvarSlett
  3. Det var mange fine puter , likte spesielt den gule :-) Og for en flink og snill pappa da, bordet er superfint!!!!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate