fredag 3. januar 2014

Room Copenhagen og Ole Jensen

Hei!

I november mottok jeg noen nyheter fra Room Copenhagen som jeg ikke har fått sjanse å blogge om.
Men nå har jeg jo fått tid til å teste dem ordentlig også, og de er jo i nydelige friske farger som passer perfekt når vi endelig går mot lysere tider.


Dette er familieprodukter som brukes til servering, oppbevaring og matlaging.
Kolleksjonen består av beholdere, boller, kopper og tallerkener som er i ett fint rundt design. 
I samarbeid med Ole Jensen er det blitt en kolleksjon som er livlig men samtidig innenfor den skandinaviske stilen.


Som familie med små barn så er det utrolig praktisk med kopper og kar som ikke kan knuses.


Likte du produktene, så ta en titt her: http://www.roomcph.com/


Ha en fin kveld!

Innlegget er laget i samarbeid med Room Copenhagen



3 kommentarer:

  1. MASSSE lekkert!


    Riktig godt nytt år til deg og dine, Silje!
    STOR KLEM
    anette

    SvarSlett
  2. Godt nyttår:) å ja dette likte jeg. Kult;))) ha en fin helg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. så utrolig masse kjekt, og elsker fargene, grått og gult . Ett riktig godt nytt år til deg og dine Silje. klem Helen

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate