fredag 4. mai 2012

Bildedryss fra feiringen

God kveld!
God og sliten sitter jeg i sofaen, med del 1/3 ferdig-jobbe-helg.
I morgen venter en 13 timers vakt, før jeg avslutter med 7-15 på søndag.
Så jeg har laget noen innlegg som blir automatisk publisert i helgen.

Først noen bilder fra feiringen av mammas 50 årsdag. Tusen takk for alle hilsner dere la igjen :)

Snuppa er klar, i nye røde støvler og Hello-Kitty kjole. :)


Mamma har fått shoppingtips fra sin datter (hihi), så fine Tine K telysholdere pynter bordet for anledningen. Serviett blomstene laget jeg ved å lage halve ponpommer, slik at de blir liggende på bordet som en blomst.

På andre enden av bordet; lerkegrener og mer lys


Menyen var tapas, og alle hadde med en rett. Med 6 barn så blir det nok :D


Min flotte mamma og kjekke pappa:

Og mannen ble (kommandert ) spurt pent  å ta bilde av meg, og mitt nyfargede hår. Hihi, ble fornøyd med mørkere hår igjen. 
Jeg har fått høre hele livet at jeg er veldig lik mamma, og det stemmer nok godt det. :)


Det var en superfin feiring, og mamma fikk så masse fint, blant annet sin helt egen nespresso maskin, så nå blir det latte for alle penga!

Takk mamma, for at du er den du er! <3
Kjempe glad i deg!


9 kommentarer:

  1. Så ut som en veldig koselig feiring!
    Den kjolen så jeg på i byen i dag. Vet et par jenter her som hadde blitt superfornøyde om de fikk den!

    SvarSlett
  2. For et fint innlegg til mamman din! Og fint dere hadde pyntet til bursdagen :-))

    SvarSlett
  3. Så koselig innlegg, ser ut som dere hadde en kjempefin bursdagsfeiring! :)

    SvarSlett
  4. Så herlig med den søte kjolen og røde gummistøvler!
    God helg:)

    SvarSlett
  5. Så fin borddekking! Nydelig hårfarge:)
    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Gratulerer med mammen! Nydelig bord, tenker det ble en flott feiring!

    Nydelig bilde av deg!

    Ha en strålende dag!!

    SvarSlett
  7. Du er så fin! Og fin med mørkt hår igjen. Du kler begge deler, men det er kjekt med litt forandring. Ha ei fin jobbe helg!

    SvarSlett
  8. Ser ut til at dere har hatt en flott feiring ja!
    Nydelig liten prinsesse i rosa kjole og knall røde stølver - LIKER!!!
    Du kledde veldig godt det mørke håret!
    Håper dere alle får en fin fin helg!
    TITTI-klæmm!!

    SvarSlett
  9. Så koselig innlegg, nydelig bord og herlige mennesker. Håret ditt ble kjempefint.

    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate