lørdag 26. mai 2012

`Sjokolade og saft til salgs!

Hei!


Siden Elena sitt skrivebord ikke kunne brukes inne, så satte jeg det på terassen som en liten benk.
Men så kom jeg på Den gode feens "Lemonade stand"!

Jeg spurte Elena om hun hadde lyst og starte butikk, og det skapte stor entusiasme! Hihi. :)
Jeg skrudde på ett par planker til, Elena malte skilt og vi pyntet med silkepapir og washitape.


Saftflaska på plass. *check*


Sjokolade og kjeks var også til salgs. 



Da var det klart, og salget gikk veldig bra. :)


(Bildene her er tatt med Instagram)


Veldig koselig og gøy for barna i det flotte været.

Ha en flott kveld, og HEIA NORGE!

10 kommentarer:

  1. For en kjekk idè. Kan tenke meg at det var stor stas med egen kiosk.
    Ha en fortsatt fin pinse.
    -Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Ser veldig koselig og gøy ut :)

    SvarSlett
  3. Å leke butikk tror jeg er en sikker slager for de fleste barn ja :) Seksåringen vår og to venninner fant på i dag at de skulle stå i oppkjørselen og selge tegningene sine :) Tror salget gikk litt tregt, bl.a pga få forbipasserende, men de syntes visst det var spennende likevel :) Klemmer

    SvarSlett
  4. SÅ HERLIGT :-)

    Helen S.

    SvarSlett
  5. Kjempeherlig! Stas med egen butikk. Fortsatt god pinse fra meg.

    SvarSlett
  6. Så moro og ikke minst lekkert!:)
    Kreativt!
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  7. Butikk lek er jo så gøy!
    Skulle gjerne ha handlet der ja, flott shop:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Så lurt!! Og det ble jo en riktig så fin butikk da - knall!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate