fredag 11. mai 2012

Kyllingsalat

Hei!
Fredag og frihelg. Stiv og støl etter trening i går. Lesing til eksamen.
Dagene flyr med mye spennende og utfordrende.
Ett lite tips til fredagslunsjen; salat med kylling og brie.




1) Skjær kyllingfilet i tynne skiver, og stek med 1 fedd hvitløk.
2) Krydre det med salt og pepper og legg til sides.
3) Hakk opp salat, rødløk, cherrytomater og en neve valnøtter
4) Bland alt sammen, ha på litt balsamico dressing. og server med brieost og kesam mager/eller rømme på siden.



 I en salat kan du jo ha hva du vil, så kun fantasien setter grenser. :)

Ha en sprek fredag!

6 kommentarer:

  1. mmmm... det ser jammen meg godt ut! Takk for tips!

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Kan jeg komme på den?
    Ser nydelig ut!!
    God fredag!

    SvarSlett
  3. Mmmm...! Brie og valnøtter skal være med i neste salat ja! :)

    GOD helg til deg søte! Klem Anine

    SvarSlett
  4. Nam! Enkelg og god :)

    Lykke til med eksamen og ønsker deg en god helg :)
    Vicky

    SvarSlett
  5. Herlig, så deilig ut;) spreking! God helg, kjekt om du hiver deg på utfordringen;)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate