mandag 21. mai 2012

Enkel og fargerik DIY til barnerommet

Hei!
Dere så kanskje strikken med trekuler og klesklyper på veggen, da jeg viste rommet til Elena?



Den er veldig enkel å lage!
Jeg har kjøpt en stor boks med trekuler på Biltema (tips!), og der er det kuler i alle mulige fine farger.
Klesklyper i tre kjøpte jeg på Nille.

Slik gjorde jeg:
Klippet en strikk på ca 30 cm.
Tredde på kuler i ønsket farge.
Festet klesklypene på.
Knyttet igjen.

Jeg stiftet dem fast på veggen, enkelt og dekorativt.


Lurer på å lage en slik for kjøkkenet, i grått og hvitt. Tror det blir fint.

Ha en flott ukestart!

10 kommentarer:

  1. Kjempekult og kreativt:)
    Klemmeklem

    SvarSlett
  2. Hei Silje!

    Så mange fine innlegg nedover her!
    Du er jammen flink med DIY asså :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så søtt og fint!
    Du er flink med DIY du :)

    SvarSlett
  4. Takk for kjempe fint tips!
    Du er jammen kreativ!! :)
    Ha en NYDELIG dag i sola!

    SvarSlett
  5. Du, den var kjempefin.Tror jeg må prøve den på rommet til snuppa.
    Så flink du er:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Kul idè! Ble kjempefint :) Takk for tips.
    Fortsatt fin kveld til deg...
    Klem Camilla

    SvarSlett
  7. Så stilig og enkel! Kjempefin!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Lekkert og kult!!! Takk for flotte tips;)

    SvarSlett
  9. Så kreativt og lekkert.
    Takk for tips.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  10. My kids will love the idea)) thanks for sharing))))

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate