fredag 4. mai 2012

"Prinsesserom"

Hei!
Jeg tenkte å vise litt bilder fra 50 års feiringen i går, med borddekking osv.. men mannen kjørte av gårde med ledningen til kamera, så da blir det barnerom i stedet for.
Jeg har flyttet litt om på rommet til Elena, for å gi litt bedre plass.


Oppbevaringsystemet fra Ikea er genialt og rommer mye. Skapet er loppefunn som jeg har malt i en lysblå-mint farge , og er i perfekt høyde til at Elena kan få tak i kjolene og skjørtene sine. Utkledning er nemlig favoritt syssel nr1 når man er 4 år. :)


Senga er kjøpt på Fretex og malt hvit. Tine K kurven oppbevarer alle favoritt kosedyrene, og stubben er genial som ett lite nattbord.
Pip tapeten er hun veldig glad i, så den blir nok en stund.

Flere bilder kommer nok, men det er så og si umulig å få tatt skikkelige bilder når sola skinner inn vinduet! Hoho, også noe å klage på! :)

Fargerikt på barnerommet, og slik trives hun godt. 

Ha en flott dag!

14 kommentarer:

  1. så herlig jenterom:-) Elsker pip tapeten! Jeg holder på å skal fikse et rom som de to minste mine skal dele, jente og gutt. og jeg skal lage et skjermbrett/skillevegg, og har tenkt å ha pip tapeten på jentesiden. Hvor får jeg tak i den på haugalandet, vet du det? :-)

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig barnerom :) Kan godt skjønne at lille prinsessa trives der :)

    Kle seg ut er det store her om dagen og :) Minstejenta på 3 år tømmer gjerne hele klesskapet for å bytte litt klær ;) De er så goe :)

    Ha en fin solrik dag og god helg :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  3. Hej Jag älskar din blogg! Se även detta och kommentar, tror jag att vi kommer att gilla det också www.delightfull.eu/blog

    SvarSlett
  4. Nydelig prinsesserom!

    Ønsker deg en strålende helg!!

    SvarSlett
  5. Flott prinsesserom!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Så fint! Vi skal straks sette igang med oppussing av jenterom, så jeg leter etter inspirasjon overalt. Likte stubben som nattbord, det var en lur ide... :)
    Ha en fin helg, klem Bente.

    SvarSlett
  7. Tenker hun trives her, ja :) Så utrolig fin farge på skapet, så var det så fint når kjolene hang litt ut sånn på bildene!

    God helg til deg og dine!

    klem

    SvarSlett
  8. Nydelig og den taperen er bara skjønn.

    God helg skjønne Silje:-)

    Klem

    SvarSlett
  9. For et nydelig pikerom <3 Har lyst på et skap fra loppis som jentene kan ha kjolene sine i.. Tror det blir en av tingene jeg skal se etter på loppemarked i vår :)

    Klem

    SvarSlett
  10. For ett herlig barnerom :)
    Digger det lille klesskapet. Mintfarger er så fine :)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  11. For eit deilig prinsesse rom! Gid eg hadde hatt eit slikt rom når eg var liten ;)

    God helg, Silje.

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. Nydelig barnerom :D God helg, hilsen fra InNorth

    SvarSlett
  13. Nydelig barnerom med herlige farger! Falt helt for den tapeten:)
    Ønsker deg en fin fin helg Silje!

    SvarSlett
  14. så herlig jenterom, tror jeg også hadde likt meg her inne som liten jente:-) utkledningsklær er kjempegøy men her i huset er det lite som minner om prinsessekjoler og tyll, her er det sjørøvere og superhelter som er tingen, hiv o hoi:-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate