onsdag 2. mai 2012

En liten titt på gangen...

Hei og god morgen!
Nok en nydelig dag her på vestlandet, dette kan man bli vandt til!! :D
Ingen spennende planer i dag, det er endel klesvask og slike kjedelige ting, men satser på å få en times tid på terassen å nyyyte solen.

(En kvist, hyssing, fjær og washitape =dekorasjon. 
Denne laget jeg i vinter, men finner ingen god plass til den. Kom gjerne med forslag!)

Gangen må ha en opprydding, ut med vinterklær og ull og på plass med lette vårsko og tynne anorakker. Vi har IKEA skoskap på en vegg, som er kjempe smart oppbevaring. 


De nederste rekker barna til, slik at de kan være med å legge på plass sine luer og andre ting. 
Flere bilder kommer når jeg har fått ryddet skikkelig (OG vasket speilet! hihi). 


Ha en flott dag!

7 kommentarer:

  1. Så stilig! Og skoskap e geniale :-) Ka med å henga pynten i ein døråpning?

    SvarSlett
  2. Fint, silje.
    Hvor kjøper du Washitape?

    SvarSlett
    Svar
    1. De fleste er fra Ølen møbel, men jeg vet at blant annet Panduro selger, og diverse nettbutikker. Om du søker på Washitape + nettbutikk finner du nok endel :)

      Slett
  3. Kjempefin! :) Så kreativ du er :)

    Skoskap fra IKEA har jeg lyst på og, kjempesmart oppbevaring :) Herlig da man kan rydde vekk de tykke vinterklærene, og ta frem de lette herlige vårklørene <3 Er herlig tid vi har nå :)

    Kos deg masse :)
    Klem og smil Lisa <3

    SvarSlett
  4. Kuuult det speilet.. hvor har du kjøpt det?

    Jeg skal ha opprydning i gangen og i mitt eget klesskap i morgen tenker jeg..

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige gangen! Stilig pinnepynt du har laget - har dog dessverre ingen tips til plassering...
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate