tirsdag 1. mai 2012

Utenfra og inn

Hei!
For ett herlig vær her på vestlandet! *nyter*
Jeg skal på aftenvakt, men har noen timer å nyte før det. :)


Med solen kommer plikten; vårrengjøring. Og jeg klarer aldri å la være å starte store prosjekter i samme slengen. Hehe. Flytte litt på ditt, og ordne litt på datt.


Men jeg kommer vel snart i mål.

I går tok jeg bilde fra en annen vinkel enn jeg pleier, det er jeg for lite flink til tror jeg. Iallefall, jeg tok bilde utenfra og inn. Ble litt stilig å se det fra den vinkelen. 



Jeg skal iallefall lage noen innlegg om gangen, Elena sitt rom og kjøkkenet, for det er visst bare stuen/spisestuen det går i for tiden! Og det samme hele tiden blir kjedelig :p

Ha en solrik dag!

9 kommentarer:

  1. God vakt! Så fint der hos deg:)

    SvarSlett
  2. Må innom og titte hos deg Silje,selv om jeg er en eldre generasjon og har en helt annen stil,synes jeg det er kjekt og se hvor kreativ du er,og så koseligt du har det!
    Snakkes på jobb i etter-middag.

    SvarSlett
  3. Et nydelig hjem du har, Silje :) Så gjennomført og lekkert :)

    Ha en fin dag og ei god vakt på jobb:)

    Klem og smil Lisa<3

    SvarSlett
  4. Deilig dag i dag :) Me har vore ute og nytt det gode været alle saman, og mor er blitt raud på nasen. No sit eg og skal lesa meg opp på litt HMS forskrifter og forbereda meg til å starta i ny jobb i morgon, det er spennande!

    God vakt til deg i kveld :)

    KLem Eli

    SvarSlett
  5. Dine innlegg e aldri kjedelige Silje :-)
    Helen S.

    SvarSlett
  6. Veldig veldig fint har du det! Blir ikkje lei bildene eg ihvertfall :-) Håpe du har hatt ei fin vakt!

    SvarSlett
  7. Kjempe fine bilder!!!

    Takk for et utrolig hyggelig treff på Ølen det var så koselig.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  8. Kjempefine bilder :-)

    Jeg har brukt dagen i dag til å rydde opp på soverummet etter en ommøblering for litt siden. Det var jammen godt.

    Ha en god uke.

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og spennende vinkel på det siste. Er lett å bruke de samme vinklene som før - vi er jo vanedyr hele gjengen vettu:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate