lørdag 5. mai 2012

Nib utfordrer; Nytt møter gammelt!

Enda en utfordring, og jeg slenger meg på :)
Nytt møter gammelt er jo spennende, og jeg har endel gamle ting blandet med nye.

Det første bildet er en av stubbene mine, som er 100 år gammel. Den ble lagret på låven, på bondegården til pappa, og er nå avlastningsbord i stuen. Mixet med Eamsen og dens moderne linjer blir det en fin kontrast syns jeg.



På bilde nr 2 er det også en stubbe med , men i tillegg loppisfunnet mitt til 30kr; en utrekkslampe i tre som har fått en stor lysepære på. Opprinnelig var det en blomstrete skjerm på denne lampen. Not so nice..
Men nå er den helt perfekt!



Ta en titt på Norskeinteriørblogger og bli inspirert!

16 kommentarer:

  1. Utruli stilie bilda :D
    Har to stubba i kjellern (nattbord) som æ håpe kommer på plass snart..
    Lampa bei råkul uten skjerm :D

    Ha en fortsatt flott lørdagskveld!
    klæm Trine

    SvarSlett
  2. liker store lyspærer :D men kor kjøper du dine?
    Eg har en slik trekk-ut lampe. Lurte på om eg skulle trekke om skjermen. Men det var veeeeldig fint uten skjerm. Den eg har er litt mørkere. men trur det kan bli fint :) http://drommenomhushage.blogspot.com/2011/07/lampe.html

    Hilde :)

    SvarSlett
  3. Stilige bilder og veldig kul lampe med den svære lyspæra da!:)
    Ønsker deg en fiiin lørdagskveld;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  4. swooning over that gorgeous first image!!!!

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett
  5. Kjempe tøft! Å den lampen falt jeg rett og slett for:):)

    SvarSlett
  6. Flott bidrag!
    Bildene er også som alltid nydlige!
    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  7. Nydelig bidrag! Lykke til Silje ;)

    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempefint, likte veldig godt første bildet!

    SvarSlett
  9. Kjempefint Silje, liker bidraget ditt veldig godt!
    Den stubben er jo så fin!

    Klem

    SvarSlett
  10. Herlig bidrag Silje! Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  11. Kjempe flott bidrag ;o))
    Lykke til !

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  12. Nydelig bidrag Silje - utrolig lekkert!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Flote bilder, Silje. Og kjempenydelige bidrag!
    Klem og god natt
    Tonje

    SvarSlett
  14. Kult!! Mange fine ideer og herlige detaljer :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate