onsdag 16. mai 2012

17 mai borddekking - DIY

Hei!


Da er bordet dekket og klart for morgendagen; 17 mai!


Jeg har dekket med bordbrikker i lin (15 kr på Kid!!), bambusbestikk, grener med friske skudd, margeritter, klesklyper, stjerneservietter og selvsagt det norske flagg!

Elena hjalp meg å lage bordkort; det enkle er ofte det beste! Vi brukte vanlig papp som vi klippet ut, skrev navn og festet med en klesklype i tre.


Det norske flagg fikk også pynte glasset.

Friske margeritter i vase, og ett hvitt kubbelys jeg har skrevet på med tusj.


 Enkelt DIY tips der altså. :)


På det hvite porselensfatet ligger det noen blåbær til pynt og som småsnack.


Den fine lyslykten i sink og glass er ukas shoppingtips! 79 kr på Kid.


Ønsker dere med dette en god og fin feiring i morgen!


15 kommentarer:

  1. så fint! har leita overalt etter fine og billige bordbrikker, hvorhvor har jeg ikke funnet disse??? hrmf, jajaj, likte di jaffal veldi godt:) å jeg hadde så mange planer om dette 17.mai bordet i morgen, mn har ikke fått tid til noe av det jeg ville, så får se hvor mye jeg rekker ikvell;/
    håper det blir en okei 17.mai i regnet!;)
    klem:)

    SvarSlett
  2. Kjemefint 17.mai bord!
    Jeg har akkurat strøket kjolen, og skal nå dekke bord til 17.mai frokost med familien i morgen tidlig!
    Gleder meg! Jeg elsker 17.mai!

    SvarSlett
  3. Nydelig dekket! Jeg skal straks starte jeg også;) kos dere imorgen! :)

    SvarSlett
  4. really really pretty :) i like your lamps a lot.
    wish you a great weekend :) svenja

    SvarSlett
  5. Så herlig pyntet 17 mai bord! :)

    Ønsker deg en fin fin feiring med familien!!

    Klem Anine

    SvarSlett
  6. Hey
    my name is britta :-9 i found your blog and it is amazing :-) i love it!! and soo nice pictures..very inspired! lovely greetings from germany
    miss gerle from bri-ger.blogspot.de

    SvarSlett
  7. Så kreativt og fint pyntet! Ha ei fin feiring i mårra!
    Har pyntet bordet vårt som jeg har vist på bloggen min:)
    Satser på godvær i mårra da;) Noe værmeldingen ikke akkurat lover...he he
    Klem Janne

    SvarSlett
  8. Så fint og koselig. Har jakta etter liknande lykt, likte den òg. Her er skjorter, dress, slips, nikkers strøket. Mangler berre mitt nå. Men først blir det pynting av bord. 1. pri ;-)

    SvarSlett
  9. Så nydelig bord :) Dette var fint! Kos deg i morgen :)

    SvarSlett
  10. Det nydelig bordet ditt er den perfekte "duken"
    uansett pådekking.. helt nydelig!! :) Flott pynting også!
    God 17.mai til deg :) Klem fra Toril

    SvarSlett
  11. Så flott 17.maibord!! Likte de fine serviettene! Og margeritter passer så godt til 17.mai!

    Gratulerer med morgendagen - god feiring!

    :-)

    SvarSlett
  12. Nydelig bord!

    Ha en fin 17.mai fering!

    SvarSlett
  13. Flott 17.mai bord!

    Ha en flott dag idag, HURRA! :-)

    SvarSlett
  14. Så fint du har dekket!! Så tøft at du har brukt papp - stilige kontraster!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  15. Hur fint som helst! Jag får massor med inspiration :) ha en bra dag, kram!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate