onsdag 29. februar 2012

Inspired by DIY

Tine K!
Blir du inspirert av Tine K sine flotte bilder? Det blir jeg!
Og disse rammene har jeg tenkt på å herme etter lenge (og så såg jeg hvor fint det ble hos Karlotte), så da mannen kom hjem med masse svarte rammer i dag, så var det jo bare å forsøke?

Slik gjør du:
1) Bruk 4,5 eller 6 rammer. Alt etter hva du vil ha og liker.
2) Jeg fjernet baksiden, surret litt bånd rundt  og hengte de opp.

(Bildene er tatt nå i kveld, så kvaliteten er så som så. Flere bilder kommer nok en dag.)

Fotografbesøket gikk forresten kjempe fint, og jeg gleder meg til å se resultatet!

Ha en fin kveld!

10 kommentarer:

  1. Disse rammene ligger i min "idebank" også, men har bare ikke veggen til de enda...

    Utrolig tøft og kan varieres på mangforldige måter;)
    For alle og enhver!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så kult. Og jeg fant inspirasjon hos deg...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Det var en kul idé! Takk for at du delte :)

    SvarSlett
  4. Jepp, TineK inspirerer - alltid:)
    Så stilig det ble! Rett og slett innmari kult:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Jaaa, Tine K inspirerer veldig.. og som deg har jeg hatt lyst å lage en "kopi" av den herlige ramme herligheten. Jeg måtte smile når jeg så innlegget ditt idag, for idag fikk jeg endelig tid og kreativiteten over meg..

    To mennesker, samme tanke. Skal vise et liten sniktitt idag, så kommer det ferdige resultatet i morgen.

    Klem

    SvarSlett
  6. Kanon stiligt:), masse fint hos tinek :).
    Klem hilde

    SvarSlett
  7. Kult, kult, kult!!
    Disse rammekomposisjonene er i vinden
    for tiden, og jeg har planer om å gjøre
    det samme =) Kjempefint hjemme hos
    deg da!! Og med DEN stolen i tillegg...
    Misunnelsen er stor her jeg sitter!!

    Fin fredag, kjære du.
    Ane

    SvarSlett
  8. Ja, disse har jeg lagt meg på minnet også. Det ble kjempestilig!

    Har fått "Vi bygger nytt" i dag, og prøver å finne facebookgruppen for interiørblogger på Haugalandet. Finner ikke... Har du en link jeg kan følge?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate