fredag 2. mars 2012

Enkel og kjapp forandring?

Hei!
Fredag, og frihelg! Denne helgen skal nytes. :)
Er du som meg, at du liker å variere på interiøret? Ganske ofte?


















Da er bildelister geniale.
Jeg har bildelister i spisestuen og i tv stuen, og det er enkelt å variere uttrykket.

Mine er kjøpt på Clas Ohlson, tror det var 99kr stk.



På kjøkkenet spirer det.

Strikkepottene mine er fra "Fru Emma", og inneholder urtene vi bruker mest; basillikum og dill.

Nå er det "TheVoice" på tv, og snacks på bordet.

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Finfine bilder!!!
    :)

    Ønsker deg en fin helg..

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilige strikkepotter :)
    Fine bilder!

    Her er det også The Voice... God helg!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Ei bildelist er så genialt!
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så fine potter, lagde en selv ab en liten strikkelapp :)

    Ha en flott helg

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig med slike bildelister:)
    Så kjekt og kunne forandre så ofte man vil uten og lage flere hull i veggen ♥

    SvarSlett
  6. Jeg er også så glad i bildelister.

    Har dem både i stuen, kjøkken, og soverommene. De er geniale!

    God helg til deg!

    SvarSlett
  7. very nice blog!

    lesimple.sk
    lemini.sk

    SvarSlett
  8. kjempefint!! Veldig smart med bildelist, men har det foreløbig bare på barnerommene. Trolig kommer det flere i huset- geniale er de !

    God helg ! Alltid kjekt å lese innleggene dine ;-)

    SvarSlett
  9. Hei.

    Absolutt smart med bildelister. Må få meg noen flere jeg og.

    Lekre bilder av et lekkert hjem.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate