torsdag 2. februar 2012

Nib utfordring; vårlige vegger!

Hei!
Alltid like spennende med Nib sine utfordringer, og denne intet unntak.
Vårlige vegger er tema denne gangen, og spesielt for de med panel på veggen.

Vel, jeg har ikke det, men jeg har betongveggen min! Og den må jo kunne vises frem. :)


Det er egentlig lite på veggene hos oss, bortsett fra bildeveggen og noen biledlister.
Men denne gangen tenkte jeg å prøve meg litt frem med en inspirasjonsvegg med de flotte papirdekorasjonene jeg skrev om i dette innlegget .

Vår asossierers kanskje med mer farger enn det jeg har på bildet, men at jeg plutselig skulle vise en fargerik vegg i min grå/svart/hvite/brune stue.. tja, det blir ikke helt ærlig kanskje? ;)


Vårfornemmelser kan jo også være hvitt, kremfarget, litt grønt fra orkideen, en trestubbe og ett lodden grått saueskinn?

Det var mitt bidrag, og siden jeg alltid sliter med å velge bilde så ble det ett bilderas.

Ha en fin kveld!

18 kommentarer:

  1. Innspirerende blogg og nydelig hjem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag. Elsker pom-pomene. Er helt hekta selv :)

    Flott blogg har du. Her vil jeg tilbake, så jeg legger meg til som følger :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Herlig bidrag!! :)
    Kreativt!

    *lykke til* Klem herfra!

    SvarSlett
  4. Kjempe fin bidrag!

    Ønsker deg en fin kveld,
    Vicky

    SvarSlett
  5. Flott bidrag!!
    Knallkul vegg!
    Lykke til!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  6. Så lekkert! Lykke til!
    Jeg har nesten maken vegg :)
    klem Hege

    SvarSlett
  7. Fine bilder og nydelig
    bidrag!! :)

    Klem

    -Ida-

    SvarSlett
  8. Nydelig!! Kanskje ikke så fargerikt men absolutt vårlig!:) Og betongveggen er så stilig!! I tillegg til RAR, stubben og alt...!!:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Dette var en flott blogg! Juhuu her fra en ny følger.! :)

    SvarSlett
  10. Kjempefint bidrag!
    Flotte bilder ♥

    SvarSlett
  11. Nydelig bidrag!...og den veggen!...*drømme*

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  12. Nydelig, Silje. Elsket dette bidraget. Det første bildet var helt fantastisk flott!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Kjempe fine bilder :-) elsker den grå/svart/kvit/brune stilen din! Spesielt betong veggen!

    Hilde :-)

    SvarSlett
  14. Elsker bildet og innholdet såklart! denne betongtapeten har jeg sett meg ut på en stuevegg!

    legger meg til her hos deg!

    Vibeke i skråningen..

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder, liker alt!
    Lykke til .
    Klem

    SvarSlett
  16. Fantastisk bidrag og flott blogg! Legger meg til som følger.
    God helg!

    SvarSlett
  17. Løye, eg va inne sjå NIB og kikka på utfordingen for februar og scrolla meg ned sida og tenkte detta bilete likte eg best og der var jo du Silje:))) Bare ein ting å sei: du er ein vinnar i mine auger:)
    Klem Ann Helen

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate