lørdag 4. februar 2012

DIY- strikk, natur og bilder.

Hei!

Jeg har laget ett par nye ting som dere skal få se. Jeg viste disse frem på bloggetreffet også (under ser du "standen min" hihi).



Det første tar utgangspunkt i en Ribba-ramme fra IKEA. De er så "kjekke" som vi sier her på vestlandet, fordi det er god plass inni dem. Du kan lage en kollage med baby minner for eks, eller som jeg har gjort laget en bokstav med kvister og teipet på plass med washitape. Og når du blir lei bytter du bare med noe annet.


Den andre er en penneholder i strikk med Peace-tegn.

Jeg har brukt en hermetikkboks, limpistol, strikkeskjerf fra fretec og hvitt gavebånd.
Klipp ett passelig stykke strikk og lim på med limpistol.



Lag ett peace-tegn med gavebåndet, og lim på.
La tørke litt, og den er klar.



Det siste jeg skal vise dere er en dekorasjon til veggen.
Jeg såg ett bilde på, jeg tror det var Etsy faktisk, og brukte en pinne Elena hadde tatt inn.
Du tar hyssing i ulike lengder og knytter fast en fjør i enden. Fjør får du rimelig på hobbybutikker.
Så knytter du hyssingen fast i grenen.



Den er kjempe fin på en enkel, hvit vegg!
Og den er så lett at du kan henge den opp med washitape. :)


Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Du er så flink Silje til å lage vakre ting på en enkel måte! Inspirerende !

    SvarSlett
  2. Åh, så mange herlige innlegg her siden sist :)
    Ikke fått tittet innom deg på en god stund nå pga Oslo-turen...
    Jammen meg mye fint du viser og flott innlegg om Care. Lykke til!
    Ønsker deg lykke til i utfordringen også -nydelig bidrag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Fant deg inne på en annen blogg og her var det mye fint! Elsket rammene med bokstav inni!!! Nydelig! Jeg har disse på barnerommet med noe inni - må kanskje laget et eget innlegg om det.... Har lagt meg til som følger også

    SvarSlett
  4. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don't know who you are but
    certainly you are going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    my website - Eye Floaters No More Scam

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate