tirsdag 21. februar 2012

Vinter eller vår?

God tirsdag!
I dag hadde jeg mange planer; jeg skulle lese pensum, skrive litt på oppgaven, minke den svært store haugen med klær, støvsuge, bake litt og annet småputtel før jobb.
Men i natt våknet Caspian, glovarm og slakk. Så da ble det en litt annen dag enn jeg hadde planlagt, men kosedag med småtten er da ikke å forakte heller. :)
Formen hans er forunderlig god, så vi har tegnet dinosaurer, sett på dinosaurfilm og i dinosaurbøker.
Istedet for ett ryddig og vasket hus så ligger det nå dinosaurer, tegnesaker og bøker over hele stuegulvet. *ler*


Snart kommer pappaen hjem og overtar, så jeg kan gå på jobb.

Elena var så heldig å få nye ski av farmor og farfar. Og i helgen fikk hun prøvd dem for første gang i Etne.
Litt skummelt var det, men etterhvert gikk det fort ned bakkene. :)

Men er det vinter eller er det vår? Først snør det og er kaldt, i dag er det varmt og vårlig ute.
Jaja, jeg ønsker våren velkommen! Snø kan vi finne på fjellet.

(Fant den fine, gamle anorakken på Fretex)

Ha en fin tirsdag!

7 kommentarer:

  1. God bedring til lillegutt! :)

    Her er våren vært innom idag, med plussgrader og sol! Snøen kan man finne på fjellet ja.. ;)

    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Søte gutten på bildet, god bedring! Godt at man da kan slappe av hjemme og kose seg:)

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  3. Fine bilder, og herlig anorakk på din lille frøken :) Husker jeg hadde en lik på samme alder :)
    Akkurat nå ønsker jeg våren hjertelig velkommen, begynner å bli en smule lei værforandringene!
    God bedring i heimen!
    Stor klem fra Ella

    SvarSlett
  4. Uffda, ikke godt og være syk... men godt han er i relativt fin form da ♥

    Så skjønn litta skijente i herlig annorakk, slik hadde jeg og:)

    Ha en fin fin kvled ♥

    SvarSlett
  5. God bedring til den lille dinosaurinteresserte.
    Er ikke alltid dagen blir som en har tenkt nei.
    Herlig skifrøken med stilig anorakk. Sånn anorakk hadde jeg før og, kanskje den ligger på loftet i barndomshjemmet og kan hentes frem og få nytt liv.
    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  6. Stakkars.. feber er ikke noe gøy.
    Men å få en hjemme-med-mamma-dag var sikkert ikke å forakte :)
    Godt å kjenne på at en kan ta seg god tid til de små i en ellers travel hverdag..
    Håper han blir fort frisk.

    Våren tittet innom kjøkkenvinduet mitt i dag... deilige varmen som bredde seg over hele rommet.
    Ute var det så varm at det føltes som tidlig i mai..
    Men nå står regnet på vinduet igjen.. då det er vel bare å lengte mot neste solskinnsdag..

    Ha en fortsatt strålende kveld :)

    SvarSlett
  7. Masse god bedring til lillegutt - kjedelig med sykdom!
    Her har vi ikke hatt skikkelig snø enda, dermed ingen vinter heller. Håper på ei flott påske kjenner jeg:)
    Herlig anorakk du har funnet da! Nostalgisk:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate