onsdag 8. februar 2012

Svart gummi i stuen.

Hei, har du en fin kveld?

Jeg skulle lese i dag.... ja skikkelig sette meg ned og lese på pensum. Men hva ble det til? Joda, babybesøk og kaffidrikking. Og støvsuge og vaske gulv, som er veldig mye kjekkere enn å lese. :)
Jeg prøver igjen i morgen. *optimist*

Men i dag fikk jeg noe gøy i posten!
Jeg klaget nemlig min nød på FB siden, om at Granit ikke fantes her i nærheten. Kjenner dere til den butikken i Oslo? Den må dere gå innom når dere er i Oslo!
Uansett, Helena tilbydde seg å gå å handle for meg, og sende det, så da takket jeg jo ja til det! :)




Den er så kul den lyslenken, med svart gummi!

Tusen takk, Helena!
Og sjekk bloggen hennes, hun tar nydelige bilder!

Ha en fin kveld!

16 kommentarer:

  1. Den er SÅ KUL!! Jeg trillet meg en på Grunerløkka, ens ærend for å kjøpe den samme lampen. Men vel fremme
    fant jeg en lapp på døra der det stod at de hadde flyttet
    lokalene sine til Frogner!!! UFLAKS!!

    Hurra for snille mennesker som tilbyr å være til hjelp, slik at du fikk denne lekkerbisken i hus!

    Finfin kveld til deg!
    Ane

    SvarSlett
  2. Ja! Den butikk husker jeg. Jeg brukte to timer der sist jeg var i Oslo!
    Kjempe kul lyslenken :)

    SvarSlett
  3. Å, heldige du. Den lyslenken står høyt på min ønskeliste også, og jeg bor bare en liten trikketur utenfor byen ;) Det vil si at jeg snart må gjøre noe med det ønsket.

    Klem M :)

    SvarSlett
  4. Ååå - heldigen deg, Silje! Skulle verkelig ønska at nokon ville handla denne for meg også :) Eg driv og pusser opp rommet til eldstemann og kunne godt tenkt meg å hatt denne überkule lyslenka på tenåringsrommet! Skikkelig tøff er den!

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Det hadde du ikke trengt. De har på Clas Ohlson.

    MC

    SvarSlett
  6. Så fin lyslenke og så snillt. Jeg puster lettet ut etter å ha levert oppgave i dag. Snart er det en ny som står for tur, men pensumlesinga drukner ofte i andre ting her også.
    Vi må jo leve også!!!
    Nyt kvelden med god samvittighet.
    klemmer

    SvarSlett
  7. Den var kul!
    Og takk for hyggelig kaffebesøk. ;)

    SvarSlett
  8. Den er KUL!!
    Så flott at noen ville shoppe den til deg da:)

    Ha en fin kveld;:)

    SvarSlett
  9. Den var fantastisk kul :) :)
    Må ha!! :)
    Hilde

    SvarSlett
  10. Lekkert! Lyslenken er fantastisk! Skulle ønske jeg hadde et sted i huset som jeg bare MÅTTE ha en slik..
    Men jeg klarer liksom ikke å se for meg hvor den skulle passe inn... Kanskje på billiardrommet til sambo..
    kanskje kanskje :)

    SvarSlett
  11. Den har jeg hatt lyst på leeenge..heldige deg!!
    :)

    SvarSlett
  12. Åååårh!!! Den e så kul!! Har o kjempelyst på den, å fant den på nett, så då e de bare te å bestilla!!! Knallfint blei de!!!

    SvarSlett
  13. Dne butikken er fantastisk! Kjekt med gode venninner i Oslo. Jeg har mange snille, shoppeglade venninner jeg også!Haha!

    Lampen var råstilig! Var den dyr?

    klem

    SvarSlett
  14. Kul! Kjekt med hjelpsomme medbloggere:)
    Synes det høres ut som en fin dag i går jeg;)
    Lykke til med lesing i dag!
    klem

    SvarSlett
  15. Veronica; lampen kostet 399:)

    SvarSlett
  16. Herlig at det ordnet seg da - nydelig lyslenke!! Har ei god venninne i Oslo, spørs om ikke hun må handle litt for meg snart:)
    Men håper håper håper likevel på at de ordner nettbutikk eller butikk i Trondheim snart:)
    Klem klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate