mandag 18. november 2013

Tema:Gull, paljetter og glitter, del 1 fantastiske negler!

Hei!
På torsdag fyller jeg 30 år, og må jo jeg skal feire det på lørdagen med 13 fine jenter.
Jeg som elsker gull og glitter må jo selvsagt ha det som tema. :)



Del 1 er neglene. Jeg har en avtale med dyktige Georgiana, flinkeste negledama i Haugesund! Jeg vet flere av dere lesere allerede har vært der, og tipper dere er like fornøyde som meg?


Siden det er 30 års feiring satset vi på skikkelig lekre negler denne gangen.
Jeg er superfornøyd! (Neglene mine er litt mer rosa enn det viser på bildet)


Negler hos Georgiana koster kun 400 kr og hun kan lage nesten hva som helst som dekor. Du velger!
Kontakt Georgiana på sms eller tlf : 462 47 039


Du kan også se mine andre innlegg om henne her: 

Jeg har begynt å lage litt pynt til feiringen. Dette er en enkel vase som jeg har penslet på glitterlim.


Liker å lage det selv jeg, og når det er så enkelt er det jo ingen problem :)


Ha en nydelig dag!

8 kommentarer:

  1. Nydelige negler Silje:)
    Alltid kjekt med litt ekstra pynt ♥
    Håper feiringen blir BRA!

    SvarSlett
  2. Så fine negler:) Å så gøy å få feire bursdag med sine kjære venner:) Gratulerer så mye med 30 års dagen på forskudd;) Kos deg masse! Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Det blir kjekt med bursdag, er jo skikkelig markering dette, gratulerer!! :)
    Fin rosafarge ;)

    SvarSlett
  4. Neglene dine er veldig fine! Hadde jeg ikke jobbet i bhg, så hadde jeg nok stelt mine litt mer enn jeg gjør. ;) Hvor er kjolen din fra forresten? Den ser veldig fin ut og akkurat passe casual til hverdagsbruk.

    SvarSlett
  5. Oppdaget akkurat bloggen din i jakt på juleinspirasjon :) utrolig inspirerende blogg, du har nå enda en fast leser :) Lurte på den kjolen på bildene her, er det lenge siden du kjøpte den? finner den ikke på Bikbok sine hjemmesider..

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, så hyggelig Erika! :D
      Jeg kjøpte den på salg faktisk, så kanskje du finner den i butikk.
      Ha en fin kveld!

      Slett
    2. Da krysser jeg fingrene for det! Så utrolig fin ut :D
      God helg til deg og dine :)

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate