tirsdag 12. november 2013

En ting du må ha i garderoben og smykkefavoritter

Hei!

Jeg er hekta på skjørt. Egentlig har jeg aldri vært en skjørte-jente, men da jeg fant skjørt med denne fasongen er det blitt i garderoben i alle slags farger.


 Disse skjørtene passer alle fasonger, og er veldig kledelige uansett om du er str. S eller L.

ByTimo sine skjørt i ull står høyt på ønskeslisten, men de selger slike skjørt på omtrent alle kjedebutikker. Blant annet dette fra Vila.no og dette fra VeroModa.
Må bare tipse dere, for jeg syns iallefall de er supre!

Denne videoen fra Minmote.no viser slike skjørt.



 Dette fant jeg på Lindex.


Jeg har også vært så heldig å få noen sponset noen nye armbånd fra annonsøren min Secrest By B. 


Det fine fiskesmykket fikk jeg av en venninne, og er laget av Line Jordal. :)

Sjekk ut nettbutikken på www.miinto.no/secretsbyb

Love!


Ha en fin tirsdag!

5 kommentarer:

  1. Hei!Digger disse skjørtene, de passer til alt og alle anledninger! :) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det skjørtet på det første bildet?
    Ha en fin tirsdag videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er fra Nelly.com faktisk :)
      Takk for kommentaren.
      Fin uke til deg|!

      Slett
  2. Hei på deg :) Så fint at du la ut den videoen, lærte mye synes jeg.. Og så hadde jeg skjørtet fra Ti Mo fra før, elsker det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant den videoen var kjekk? :)
      Og By Timo skjørtet er bare så fint!
      Takk for kommentaren.

      Slett
  3. Dei skjørta er så fine og ser utruleg behagelege ut! Eg har shoppestopp dette året, men eit slikt skjørt står øverst på ynskjelista til over nyttår! Takk for lenker og tips til kor eg kan finne dei. :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate