mandag 25. november 2013

En mandag med opp og nedturer

Hei!
I dag har jeg hatt eksamen, skrekk og gru! Jeg angrer, hver gang det nærmer seg eksamen, på hvorfor jeg frivillige velger å utsette meg for dette. Jeg krysser fingrene for at jeg i det minste står.

Papirstjerner fra HouseDoctor

Litt lettet og litt bekymret tok jeg turen innom Georgiana (les mer om henne her), bort med glitteret fra helgens 30 årsfeiring og på med "naturlig" fine negler.

Hun muntret meg godt opp med en nydelig bukett roser! 


Jeg har fått så mange fine gaver til 30 årsdagen, for noen flotte venninner jeg har, de kjenner meg godt ;)
En Usahmama pose i gull, helt meg og perfekt med en vase oppi så de fine rosene får plass.

Dette fine mobildekselet, helt meg! 


I tillegg fikk jeg to gavekort på Bruno Interiør som jeg gleder meg til å bruke, lysestake fra Kahler og mye annet lekkert.


Nå har jeg ryddet endel i loftstuen og rakk å knipse noen bilder før lyset forsvant. Senere er det avgårde på PT-time med Gosia. Kom viljestyrke og treng deg på.... her skal du motstand finne. 


Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Så vakre roser!! De har du fortjent :) Håper det gikk fint på eksamen i dag <3

    Fortsatt fin kveld!
    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anette! <3
      Eksamen gikk så som så... vi får se.
      Fin kveld til deg også :)

      Slett
  2. Så flotte roser, å så mye fint du har fått.. grattis med dagen som var :))

    Ha en nydelig kveld og uke,
    Klemmer fra Jatte:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg var kjempe heldig! Masse fint :)
      Fin uke til deg også, Jatte <3

      Slett
  3. Åh den gullposen var jo utrolig nydelig da. Alltid gøy med bursdag og gaver ;-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate