onsdag 27. november 2013

Ekte førsjulstemning på "Reisen til julestjernen"!

Hei!
I kveld har jeg og Elena vært på premieren til "Reisen til julestjernen" på Tysvær Kulturhus.
Det er Haugesund teater som har satt opp denne forestillingen, og det var med sommerfugler i magen vi kom inn i salen på Tysværtunet.


Elena, på 6 år, var litt nervøs... for tenk om det blir skummelt?!
Lysene slukkes og scenen lyses opp.
For en opplevelse!

Vakre, nydelige kulisser, kostymer som bare var en fryd for øyet og skuespillerne... fantastisk!
Jeg kunne ikke ta bilder, selv om jeg gjerne skulle fanget de nydelige scenene på kamera.
Det var bare helt magisk, og både jeg og Elena satt helt bergtatte.
Ja, det var jammen meg rette måten å komme i julestemning på!
"Snøen" som dalte ned i forskjellige scener gjorde det helt så vakkert og stemmningsfullt.
Elena måtte ned i pausen og sjekke om det var ekte snø, men hun kunne fortelle at det var bare papir. *ler*

Denne forestillingen passer like godt for voksne som for barn, så ta med familien og se "Reisen til julestjernen"! Perfekt førjulskos!

Ha en fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Ikke sant dette var en fantastisk flott forestilling, Haugesund Teater har gjort en fantastisk jobb det er helt sikkert!

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Reisen til Julestjernen er helt magisk på teater, og en opplevelse i seg selv!
    Kjekt å høre at det falt i smak :)

    Ha en fin uke.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate