mandag 4. november 2013

Juleverksted og vinner!

Hei!

Tusen takk for alle hilsener, jeg er frisk og rask og har hatt en ganske fin helg.


I går hadde vi en liten juleverksted her i huset. Jeg jobber med en sak for ett blad og hele familien stilte opp. 


Det er jo allerede november, og så fort uke flyr så er det straks jul! Oh glede.


En kjapp DIY kan jeg jo dele med dere.


Julepynt til kaffikoppen.

Du trenger:
Piperenser med glitter
En kongle.


Surr konglen fast i piperenseren og tvinn deretter piperenseren rundt håndtaket på kaffikoppen.


Var ikke den søt? :)

Jeg har også trukket en vinner av Giveawayen som gikk her på bloggen og på Facebook siden min.
Og vinneren er:

 Miriam Skrøvje

Gratulerer så masse til deg, send meg en mail på siljehusebo@gmail.com med adressen din.


Ønsker dere en fin ukestart!

2 kommentarer:

  1. Hurra! Så fansastisk :) nå ble jeg glad!
    Takk :)

    SvarSlett
  2. Så koseligt med lite pyssel verksted <3 Måste nog köpa in lite pyssel inför decembers mörka väntans kvällar.

    Massa klemmer
    //Sessan

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate