fredag 22. november 2013

Årets strikket cardigan

Hei!

Jeg må tipse om en superfin cardigan jeg fant her om dagen. Jeg har lagt min elsk på "Acne" sin nydelige cardigan i ull men til den nette sum av 2000kr så syns jeg det ble litt mye.
Så, på VeroModa på Oasen Storsenter fant jeg en nydelig, helt perfekt cardigan!
Se så fin!


399 koster den. Den er ikke i ull, men den føles og kjennes helt fantastisk ut.
Fin i fasongen og passelig lang.
Slike strikketcardiganer er det flust av i de fleste kjedebutikker, men jeg har ikke funnet den rette fasongen før nå. Elsker den, og den passer både til hverdag og til fest, syns jeg.
Så ett godt tips der altså.

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Så fin den var, jeg klarer heller ikke bruke så mye penger ting. Men kan jeg spørre deg om den er i acryl?
    Nyt dagen med en finfin caridigan;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er i acryl ja, dessverre må jeg nesten si. Men den føles helt super på og duger nok til våren. :)

      Slett
  2. Kul... :)
    Savner å følge deg på instagrammen, men ble mye med ig, blogg og alt.... så gøy å kunne besøke deg her :) <3
    stikk gjerne innom give awayen min :)

    Klems Diana

    SvarSlett
  3. Den var fin. Blir oftest skuffet når jeg prøver slike desverre, ikke alt som ser så bra ut når man er....vel ikke direkte lang. Enkelte klær kan virkelig få meg til å føle meg ordentlig kort, selv om jeg ikke tenker over det til vanlig. Hadde aldri klart å bruke 2000 på et klesplagg til meg selv jeg heller.
    Gratulerer med dagen som var :)
    Håper du har hatt en fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel, jeg har minst to venninner som er lavere enn meg ( jeg er 1,65) som ser veldig fine ut selv i lange cardiganer ;)
      Det gjelder bare å finne den med best passform.
      Tusen takk, jeg har hatt en superfin helg.
      Kjekt du la igjen en kommentar :)

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate