torsdag 7. november 2013

Snøkrystaller

Hei!
I går måtte jeg skrape bilen for ett tykt lag is, hjelpes det går mot vinter.
Det er nesten mørkt når jeg kommer hjem, og levende lys er ett must hver kveld.

Førsteklassingen i huset er veldig glad i å perle, og noen ganger er det gøy å være med å perle litt. Noen små forberedelser er det vel lov å begynne med? 


Desember er en travel måned, og jeg liker å ha ting noenlunde klart. Håper å finne noen svibler i butikken i morgen, de er så fine. 


Passer perfekt i "Mugtail"koppene.


Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Så koselige bilder:))
    Julen er herlig, og man kan gjerne begynne med forberedelser allerede nå:)

    SvarSlett
  2. Forberedelsene er jo det koseligste med hele jula ;-) Håper du fant noen svibler, her er det to på plass allerede.. ;-)

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Jepp, jeg er ikke sen å be jeg heller om det er perling på gang.... Herlig med snøkrystaller i perler :) Svibler står også høyt på innkjøpslisten her. -Fantastiske blomster på denne tiden av året :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder. :-) Klart man kan begynne med litt forberedelser nå. Det har vi også gjort og har allerede kjøpt inn noen julegaver og hadde et mini juleverksted i dag.
    Ha en riktig god helg.
    klem klem

    SvarSlett
  5. Så koselig. Fikk litt lyst til å perle selv jeg og henge slike perlede snøkrystaller i vinduet :)
    Go helg :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate