torsdag 14. november 2013

Førjulsgave!

Hei!

I dag har dagen gått til lesing. Eksamen nærmer seg og det er bare å pugge.


Mengder med kaffi må til her i huset.


Plutselig banket det på døren og jeg fikk en pakke!


En fin førjulsgave fra ByLassen, så gøy!


ByLassen sin Kubus 4 lysestake er veldig populær, men nå har de kommet med flere ting i sin kolleksjon. Denne boksen passet jo perfekt inn i min stil. Så tusen takk til ByLassen!


Sjekk ut deres unike design her: 


Veldig fine ting å gi i julegave til en god venninne, mor eller svigermor.

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Wow , denne er bare så fin. Måååå ha en slik:) Heldig du er:) Ha en fin kveld. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så kul!! Heldige du :-)
    Ha ein fine kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig med pakke på døren!
    Koseligd et er i kroken din :)

    Nyt kvelden,
    Klem Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate