torsdag 21. november 2013

It`s my birthday!

Hei!



30 år i dag, hjelpes!


Jeg er evig takknemlig til den søte eldre mannen som sa til meg i dag at jeg kunne da ikke være en dag over 15 år. *ler*


Jeg har feiret dagen med jobb og besøk av familie på ettermiddagen.


Pappa, som lager både stubber, benker og nytt stuebord (se bildet over) til meg kom med en eske full av lysestake-kubber!
Se på disse flotte her!


Vi tok liksågodt pølsefest, med lys på bordet og sjokoladekake bakt av pappa til dessert.



Caspian har dekket på servietter, så de lå fint plassert over hele bordet :)


I morgen er det eksameslesning før det braker løs med 30 års party på lørdag.
Jentefest; gull, paljetter og glitter!



Ha en fin kveld!

14 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen, vakre, fine du! Jeg syntes det var helt forferdelig å bli 30 og har fremdeles ikke helt klart å svelge akkurat den, 2,5 år etter...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk, skjønne Leo ;)
      Hehe, satser på at du til slutt kommer over det, når du bikker 40. *fnis*

      Slett
  2. Gratulera så masse med dagen Silje ☆Woop woop ☆ :))))

    SvarSlett
  3. Hei:) Gratulera såååå mye med dagen! Stor bursdags klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! 30 er ingenting, det er nå livet begynner ;) nydelig blogg! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anette :)
      Takknemlig for hvert år jeg får <3
      Klem

      Slett
  5. Hipp,hipp hurra!!! Gratulera vel øvestått med dagen :) det e ein flotte alder å vær i 30 årå :) store klem fra Renate :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med dagen!!
    KOS deg ♥
    Og så utrolig flink pappa du har, som lager så fine ting:))

    Ha en fin fin kveld:))

    SvarSlett
  7. Hei igjen! Gratulerer så masse med dagen som var i går :) Jeg fortsetter å finne masse inspirasjon her, koser meg med å bla gjennom arkivet :)
    Har et lite spørsmål igjen, lurer på hvor den hvite hyllen over sofaen er fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en biledlist, tror den er fra IKEA men de har også på Ahlens og Clas Ohlson :)

      Slett
  8. så genialt! akkurat sånn jeg har sett etter :) takk for svar! :)

    SvarSlett
  9. Hei. Hvolken beis har du brukt på bordet?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate