søndag 17. november 2013

Inspirasjons-kick!

Hei!

Endelig ferdig med arbeidshelg. Forkjølelsen min gjorde den ekstra lang, men nå er det jammen godt å se frem til fridag i morgen. :)


Å bli nominert til Vixen Blog awards gav meg faktisk ett lite inspirasjons-kick, så jeg holder på å planlegge noen kjekke innlegg. 


Kom gjerne med forslag også :)

Pappa har har virkelig fått ånden over seg og er i full gang med produksjon av adventstaker. Se bare her på disse fine han har laget!



Ha en fin ukestart!

2 kommentarer:

  1. Hei, kan jeg spørre hvilken dimensjon du brukte på de hullene i lysestaken? Ti tommeltotter, men har lyst til å prøve.

    SvarSlett
  2. Så flink pappa du har!
    Jeg også har en pappa med masse kreativitet og fancy maskiner!
    Vi er jammen heldig! ;) Deilig med inspirasjon forresten. Kos deg!
    Gleder oss til å se hva du holder på meg :)
    Ha en nydelig uke!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate